Noniin. Tuli tänään töiden jälkeen vaihdettua öljyt koneeseen, samalla tein Forten moottori huuhtelun.
Vaihdoin myös jarruletkut eteen ja jarrunesteet. No jarruletkut tuottikin ongelmia, ei sitten niin millään auki

"vähän" lämpöä ja lukkopihtiä verta ja hikeä. No putken päädsy oleva letkuun kiertyvä vastakappale on tietysti jotain bronssia? messinkiä? ja letkunpää perusmetallia. Eli siis piukassa, letkut tais olla alkuperäiset.

Sitten alkoi armotta kello likentyä 18.00 ja talo menemään kiinni. Eli silloin pakko poistua. Sain vihdoin about parikymmentä minuuttii ennen tasaa letkun auki. Letkun vaihdettuu, en edes enempiä ilmannut sen verran katoin et alkoi neste valua ilmaruuvista ja kiinni. Auto renkailleen ales ja Castrollit koneeseen, työkalut joita lainasin palautukseen siinä tuli juostua pitkin hallia. Viis vail vaihtaa vaatteet ja sitä soijan määrää

kyllä sen tietää kun läski juoksee. Ja ehtisin sopivasti ajoissa ulos. Siitä matka suoraan työkaverin hallille, mittaristossa huutomerkkikun jarruneste taso min/alle. Toisen jarruletkun vaihto, samanmoinen homma.

Kun tuo kuntoon saatiin ja nesteet sitten vaihdettua ilmattiin jne.
Sitten heitettiin siinä rapalaa tomaattiaskeista kun työkaverin kaveri oli siinä. Heillä yhteinen halli. Hän tekee työkseen tomaattien korjauksia. Siinä ku oli tovi naureskeltu audin laatikon osia niin aattelin lähteä kotiib kun kello jo pyöri 20.00 nurkilla. Auto käyntiin. No prkl! SRS merkkivalo taulussa. Vikakoodin luku ja kukjettajan vyökiristimestä vikakoodi. Ei muuta, nollasin ja pysy poissa.
Nyt olis auto huollettu ja kunnossa. Huomenna vielä pesu ja sisäputki niin pääsee lähtemään Ruotsiin ehtoosta.

Ja työpäivä oli aika hanurista, siis suoraan sanotusti aivan pska..

Mä niin tykkään Mineistä
