kävi tämmösesti.. moniurahihna katkes jonka jälkee se vietiin huoltoon, hihnan vaihdon jälkeen n.25km ajettua jako hyppäs ajossa ja kierrokset nous ja sammui. sinisessä tutkivat ja sano että venttiilit ja männät sökönä ja myös kampiakseli saattaa olla vääntyny.
E: meinas unohtua että sinisessä tutkinneet sillä kameralla että männässä jälkiä ja epäilivät sen kampiakseli vääntynneen eekä ees oo konetta avanneet..
Tuli mieleen muutama kysymys:
1. Millä kokonaiskilometrimäärällä ko tapahtuma iski.
2. Milloin ja missä kilometrimäärissä apulaitehihnoja ja jakopään hihnaa hiluineen on vaihdeltu viimeksi?
3. Onko Volvo / tuon apulaitehihnanvaihdon tehnyt yritys ehdotellut minkäänlaista vastaantuloa asiassa?
tuo D5244T10 moottori oli vm 2010 ja 2011 mallivuosilla käytössä eli tuotannossa jostakin 2009 kesä - 2010-kesäkuu. Softaa lukuunottamatta D3AWD on sama kone.