Eli millanen homma ja mitä kaikkee menee vaihtoon?
Itse laatikko tietysti
Vetoakselit
Laatikon kannakkeet ylä+taka?
Vauhtipyörä+silmälaakeri
Kytkinpaketti
Vaihteensiirto
Keppihässäkkä
Poljin(koko hässäkkä vai kytkinp. lisää?)
Poljinsylinteri kytkimelle+letku
Jarrunestekuppi? Ei taida olla lähtöö valmiiks/oma pikkusäiliö kytkimelle
Ja mistä kaikista laatikot sopii ja mitä merkinnät tarkoittaa?
M56H ja M56L on näkynyt, onko noi H ja L jotain välityseroja pitkä ja lyhyt?
Onko laatikko sama riippumatta onko turbo vai vapari?
Onko lohko sama vapari 2,4 ja turbo 2,4/2,5?
Jossain välillä laatikon pääakselin koko muistaakseni kasvaa 20 poorista 23 joka vaikuttaa kytkin levyyn,
muu paketti pysyy samana. Mistä vuosimalleista 01-->mihin asti?
Vetoakselit? Ainakin eri osanumerolla aut/man eli varmaanki vaihtuu.
Jatketaan kun tulee mieleen lisää