Eli moottori b21a vakio ahtimella, halkosarjalla, vakio coolerilla sekä ms1 v2.2 ohjaa vag 106b puolaa sekä turbon vakio suuttimia 337cc. Eli ongelma on että vetoja koneessa on todella vähän, siihen nähden että seokset laajakaistalla katsottu 12-14.5 tuntumaan ajossa, ahdoilla rikkaammalla lähellä 12 ja imusarjan paine 100 kohdalla tuo 13.5-14.5afr. Ennakot on esim. 3500rpm, map 102 niin 27astetta ja 0,3bar ahdoilla 2900rpm 20astetta. Täytyy vielä todentaa nuo 100% varmoiksi, mutta tyhjäkäynillä on mitattu ennakot ja mega näyttää sillon oikein. Onko ennakot liian myöhäsellä?
Tässäpä kaappaus logista kesken ajon niin näkyy tuo afr sekä ennakot yms.

Ja sitten vielä se että kuinka paljon nokka-akselin ajoitukset vaikuttaa pakolämpöihin? Alkuun moottori ei kiertänyt kuin 5800 arviolta ja arvelin että nokka on hampaan aikasella, mutta mietin että onko se vieläkin aikasella kun nyt saa kiertämään kyllä 6200rpm softlimittiin, tosin kierrokset lopussa nousee rauhallisesti verrattuna entiseen b200e moottoriin. Ajotukset siksi hieman hakusessa, kun b21 lohko ja sen päällä b200e:n 530 niin ei ole merkkejä, joten laitoin jaon "kohilleen" katsomalla ykkösen sylinterin ykk ja ykkösen nokat ylöspäin.
Niin ja puristukset 9,3:1. Kiitos jo etukäteen jos joku jotain osaa vastata :hello:
E: nokkana on A