Jostain hybridistä se tuolla toisaala höpisi, tähän tulee siis priuksen tekniikka 
Ahdin oli aivan morjens. Päästi öljyä painepuolelle aivan kiukulla (lue savutti kuin D24). Cooleristakin tuli kahvikupillinen öljyä, kun avasi alaputken. Nyt paikoillaan on tehdas uusi 15g Mitsu.

Postipoika toi tänään alkuperäiset ahtoletkut kaasuläpälle ja coolerin lähdölle. Ne kun sai paikoilleen, niin pääsi hiukan koepaineistamaan autoa ekaa kertaa. Viikon ja +200 km kun on tullut ajeltua totuutusajoa.
Hukkaportin kellon perussäätö on näköjään hieman löysällä, kun ei nostanut paineita kunnolla sähköisellä ohjauksella. Mankkuvenan kunto pitää vielä tutkia ja säätää kelloa tiukemmalle, että saa toimimaan, kuten
museoautossa sen kuuluukin toimia.