Viikonlopun aikaan purin moottorin vaihteiston kera irti ja purin myös moottorin muttereiksi.
Moottorista ei paljastunut yllätyksiä ja on kyllä hyvässä kunnossa kilemetreihin nähden (yli 450tkm).
Laakerit ja männänrenkaat uusin tuohon moottoriin ja lohkon tasopinta oikaistaan.
Kannen varmaan puran huomenna niin näkee missä kunnossa on venttiilin ohjurit ja venttiilit.
Kannen tiiviste oli pettänyt vitossylinterin kohdalta mistä oli päässyt ahtopaine karkaamaan vesikanavaan.

Ensin kardaani ja vaihdekeppi irti sekä vaihteiston kannatin palkki.

Moottori irti vaihteiston kanssa.

Laatikko irti ja konepukkiin kiinni.

Koneen purkua...

Siitäpä näkyy mistä oli puhaltanut paineen vesikanavaan.

Oli jokseenkin hankala irroittaa tuo kampuran pultti tuossa pukissa kun ei muistanut sitä irroittaa autossa ollessa.

Alkaa moottori olemaan muttereina.

Sitten pesua ennen mäntien ja kampuran irroittamista.


Tämä kampuran sinisyys vaan ihmetyttää, onko tällä mikä idea ??
Kaveri nimesi Bluemotion kampuraksi tuon


Männät pistin bensakylpyyn likoamaan...

Siinäpä se alkaa olemaan moottori murusina...

Kansi pestynä.

Konehuoneessa näyttää tältä...