Pääsiäisen aikaan oli kaveri vetäissyt lohkon tasopinnan suoraksi, 0.06 oli joutunut ottamaan pinnasta pois kaikkiaan.
Töitten jälkeen hoonasin sylinterit ja pesaisin lohkon jotta sain sen kiikutettua takaisin hallille.
Kansi on myös kuulema valmis ja siihen tuli uudet venttiilinohjurit, tasopinnan oikausu,lasikuulapuhallus koko kannelle ja venttiilityöt. venttiilit jäivät vanhat koska olivat niin vähän vain kuluneet.
Myös kanavista on pahimmat röysteet siloiteltu pois.
Vakio venttiilijousien kaveriksi tuli toiset jouset vakioiden sisään ja ovat peräsin 1.6 diesel volokkarista.
Kansi ei ole vielä vaan kerennyt tänne asti saapua.
Työmaan kautta saapui tänään runkolaakerit mutta olivat väärät, ei ihan käynyt D5 koneen laakerit...
Kaikista huvittavinta oli kun päittäislaakereita oli vain 3 avaamattomassa paketissa vaikka pitäsi olla kaiken kaikkiaan 4 liuskaa, eikun huomenna tiedustelemaan että mitä ihmettä...
Kiertokangen pultit tuli ja ne sentään oli oikeat ja riittävästi, kilohinta tosin kohdallaan kun 10 pulttia maksoi 56e...

Lohko saatuna takaisin pukkiin ja uudet kiertokanget pulti sekä päittäislaakerit joista siis yksi uupuu ??

Tuossa vielä kuva vanhoista runkolaareista, tai no nämä olivat pahimmassa kunnossa. Onneksi kampurassa ei ole jälkiä...

Kaveri oli hitsuutellut tigillä ylävesiputken valmiiksi, hiekkapuhallusta ja maalia vailla...