Tänään olisin tehnyt coolerin alakiinnikkeen valmiiksi ja muokannut tuon yläkiinnikkeen siten että mahtuisi kumityynyt coolerin ja kannatinrautojen väliin mutta eipä työmaalta löytynyt sopivia kumityynyjä

Noh sitten leikkasin tuosta laturi/ohjaustehostimen kannatin jalasta palasen pois jotta mahtuisi paikalleen, koneen korvakon takia tuon joutui tekemään

Sen jälkeen puhaltelin korvakon puhtaaksi ja kasasin laturin ja ohjaustehostimen pumpun paikalleen.
Tämän jälkeen huomattiin että perkele tehostimen säiliö ottaa kiinni konepeltiin

Sopivaa holkkia ei löytynyt jotta olisi saanut letkun kiinni tuohon säiliöön joten taas mietintä myssy päähän ja ankaraa miettimistä.
Sitten välähti, pannaan siihen d24 pumppu ja ei kun hakemaan pumppua varastosta ja sehän käy kun nenä päähän, ainoastaan hihnapyörä piti vaihtaa 850 pumpusta tuohon d24 pumppuun joka on lähes identtinen tuon TDI pumpun kanssa

Nyt oli siis letkullekin lähtö ja auton orkkis säiliö tuli takaisin omalle paikalleen.
Tämän jälkeen tuli tehtyä tehostimen painepuolen letkusta malli ja annoin sen tekemisen yhdelle työpaikan isännistä joka sen tekee kun vehkeet löytyy niiden tekoon.
Kaveri kuskasi myös minulle tänään työmaalle ostamani PRW-740 vakaajan ja sen nappasin paikalleen kera uusien kumien ja pystytankojen. Nyt ei ota öljypohjaan vakaaja kiinni


Muokattu laturin/tehostimenpumpun jalka.

Muokattu d24 pumppu ja säiliö paikallaan.


Vakaaja paikallaan.