Tänään jatkoin konehuoneen sähköjen loppuun viemistä.
Nyt on kaikki moottorin muut sähköt tehty paitsi ainoastaan Flektin sähköt, kaivelin jo myös esille 850 flektin releen josta tulen käyttämään nopeampaa pyörimistä. Myös kajuuttaan laitetaan katkaisin josta Flekti saadaan pakotettua päälle.
Koneeseen kaatelin nesteet sisään ja ainakaan vielä ei mistään valunut pihalle mitään. Moottoria käyttelin lämpimäksi muttei vielä ilmautunut järjestelmä kokonaan kun ei sisälle puhaltanut lämmintä vaikka oli moottorin lämmöt melkein normaalissa asti. Pitää vielä käyttää letkuja irti käynnissä ollessa niin jospa se siitä.
Latauksen ja öjynpaineen merkkivalot myös syttyvät ja sammuvat normaalisti eli sähkötkin onnistui.
Ainut on että hehkun lämpötila-anturille pitäisi keksiä paikka, mutta liekkö pakollinen kun tuo hehkunrele hehkuttaa nyt aina maksimi ajan kun ei ole johto anturissa kiinni.
Kytkinlevy oliksi sitten tarttunut ihan kunnolla kiinni kun ei millään irronnut vaikka startilla naksuttelin sitä vaihdepäällä irti, muttei irronnut kuin vasta jarruavasten vaihdepäällä startatessa. Kerkesi hiipiä pelko jo persiiseen että vieläkö tästä joutuu laatikon irroitukseen mutta onneksi ei.
Ja tulihan sitä pihamaalla ajettua huimat 20m fiilistelyn vuoksi.

Johtojen liittelyä.

Valmis hehkujen virtajohto.

Ja kaikki moottorin tarvitsemat johdot vedetty, pitää vielä vain niputtaa yhdeksi "kaapeliksi"

Pakollinen fiilistely kuva.