Viikonloppuna tuli paikkaisen askarreltua 740 kimpussa ja sain tehtyä loppuun ilmaputsarin kotelon muokkauksen ja putsarin ja turbo välisen putkiston.
Putsari koteloa lämmitin kaasupolttimella ihan melkein sulaksi ja painasin 3" putken pätkällä kulmaa kaasan jotta ahtoputki mahtuu kulkemaa, hyvin onnistui onneksi, vielä muutama reikä liimailla putsarikotelosta umpeen niin on hyvä.
Turbon ja putsarin välinen putki tuli tehtyä putkesta ja silikonimutkasta ja sain mielestäni sen suht fiksun näköiseksi ja toimivaksi. Tuo putki mikä lähtee kotelon kannesta tuli kiinni kahdella M6 pultilla kiinni kotelon kanteen niin ei pääse lähtemään irti.
Ja älkää huoliko, kaikki nuo ahtoputkistot ja muut osat kyllä puhallan ja maalaan mutta teen kaikki valmiiksi niin saa kerralla tehtyä

Kun turbon ilmansaanti oli tehty rupesin perehtymään miksi ahtopainetta en saanut aijemmin kuriin ja syy selvisi varsin nopeasti, ahdin on kertakaikkiaan niin pieni ja hukkaportti kans että ahdin ahtaa melkein 2 bar vaikka portti on auki kokonaan vedätyksen aikana. Portin toiminnan varmistin paineilmalla kokeilemalla ja hyvin aukeaa heti 0.8 bar.
Pitänee siis syöttöjä pienentää radikaalisti vaikke tuo edes työnnä nyt yhtään mustaa kiihdyttäessä.
Taitaa joutua ostamaan isomman turbon seuraavaksi


Siellä se ahtiputki nyt kulkee, joutui vaan tekemään tuon ilmanottoputken jämäpätkistä kun ei ollut enää pitempää palasta 3" putkea...


Konehuoneen yleisilme nyt, vielä joutuu paljon siistimään jotta saa fiksun näköisen...