Turboa ja pakosarjaa käyty mallaamassa paikalleen ja hyvin meni.
Aiheutti pienen jännityksen kun pakosarja tehtiin erillään autosta ja ei pystynyt mallailemaan paikalleen välistä..
Lohkolämmitintä piti kääntää 180 astetta jotta mahtuu olemaan.
Öljynpaluu tuli suunniteltua ja sen saa tehtyä todella helposti, painepuolelle taiteilin mallin tuosta vakioahtimen painepuolesta ja sen pohjalta teetätetään uusi.
Tilaukseen lähti myös silikonit uutta turboa varten ja tietysti mustana.
Pakosarjaa pitäisi seuraavaksi ruveta paistelemaan jotta jännitykset häviää pois, sen jälkeen vasta jyrsimellä laipat suoriksi.
Pakosarja saa pinnoitteeksi Marteliuksen Black Satin keraamisen pinnoitteen ja sen päälle vielä kieputellaan pakosarjakääre.

Pahoitteleen kuvanlaatua, kamera jäi matkasta pois...