Pientä päivitystä, sähköjä tuli siistittyä konehuoneesta mutta ei vieläkään miellytä silmää täysin, ja ei ollut matkassa tuota mustaa suojasukkaa noiden kaikkien johtojen päälle.
Joutuu vielä ne vetämään suojasukan sisään muttei ole iso homma.
Hehkunreleen siirsin tuohon ohjaustehostimen säiliön viereen ja itse säiliö siirtyi releen verran konetta päin.
Siitä hyvästä joutui pilkkomaan tuon kannatinraudan kolmeen osaan ja hitsailemaan kasaan uusiksi.
Lisäkauko ja sumuvalojen releille laitoin pohjat ja siirsin tuonna akun ja lokarin väliin kuten myös flektin sulakkeen jolle vaihdoin myös siromman pesän.
Muitten sähköjen sulakepesän siirsin tuohon hehkun releen alle ja laitoin myös tuon kuvissa näkyvän jakoblokin koriin kiinni, sai tuon ranteen paksuisen johtonipun pois akunkengästä ja akun irroitus onnistuu nyt näppärästi.

Takaa tuli kaaret mankeloitua viikko sitten jotta sai nuo käännetyt pellit alle väliaikaisesti ja sai nastat alta pois, Super DTM vanteet toivon mukaan saapuvat loppuviikosta ja todennäköisesti olisi joutunut myös niille tekemään lisätilaa kaariin.

Nyt istuu nätisti kaarella takana nuo käännetyt pellin kun siirsin keskiöitä vähän ulospäin.
Eteen pitäisi sama homma tehdä mutta en jaksanut kun mahtuvat pyörimään sellaisenaan.

Kaveri piipahti myös yksi päivä hallilla joten piti napata kaveri kuva 242 Bensaturbon kanssa.

Tänään oli komia päivä ja kamera matkassa niin tuli myös vähän käytyä kuvailemassa...
Emannuskin innostui myös poseeraamaan auton kanssa kun otti ensin minusta mallia






