0
0 jäsentä ja 10 Vierasta katselee tätä aihetta.
Nii mites sitä miittiä, käykö kellekään muille nyt tuleva perstai?
Mites ensviikolla siellä öljymäellä, jos ei ketään satukkaan olemaan menossa nyt perjantaina?
Mulle kävis. Oliskos muita tulijoita?
No lätkästään tähän että Perjantaina 27.1 miittiä, paikkana vaikkapa Marjalan ABC ja klo 1800
Kuulin juttua että Olakin ois ehkä tulossa Eipä tuo eka kerta ois että kaksistaan tai kolmistaan istuskellaan kahvilla No lätkästään tähän että Perjantaina 27.1 miittiä, paikkana vaikkapa Marjalan ABC ja klo 1800
Pe 3.2.2012 klo 18.00 neste tolosenmäki? Ettehän työ tänne jaksa tietenkään ajaa, mutta en miekään ylämyllylle
Onko tuolloin miittii? Vois tullakkin ku alle 7 kilsan päässä asustelen ...ei oo ikinä jaksanu mihinkään kauemmas lähtee ni ois hyvä alottaa läheltä
Minkälaisella kalustolla olette tulossa? Mä olisin tulossa mattamustalla 740 farkulla tai itseasiassa pojalleni olen sen jo antanut. Ei varmaan ole kovin monta 3-vuotiasta Volvomiestä.
Mie tuun tolla allekirjotuksen paskatilla, siellä pihan perällä, ramppia lähimpänä olevalla alueella myö yleensä parkkeerataan Tunnistaa helpoiten autoista, mitkä on miten sattuu parkkeerattu Kyllä tuo meijänki 1v 8kk poju on kans kovasti autojen perään, vaikkakaan ei vielä merkeistä niinkään ymmärrä, kovasti koitan Volvomiestä tehä
...niin voitais pitää samalla 3BG Passattien kokoontumisajo
Kenellä on hopea tai harmaan värinen V70 Volvo, Landian kilventaustalla? mikkis83 ?Joensuussa siihtalan apsin pihalla oli, piti parkkeerata ihan viereen oma volvo