Eiköhän vaihteistonkin tuntuma muutu erillaiseksi kun koneen ominaisuudet muuttu.
Mulla oli aikaisemmin V70:ssä BSR:n ohjelma ton saman geartronic-askin kanssa. Ei se mun mielestä muuttanut lootan toimintaa, mut kaasupolkimeen se reagoi paljon hanakammin. Mulla on nyt kanssa tää V50 T5 AWD -keksintö ja se on orikinaalina ihmeellinen arpomaan sitä bensiinin syöttöä. Polkimen kun tintaa lattiaan saakka - niin miettii ja miettii ja sitten vasta herää antamaan kakkua koneelle. Vaihteet se arpoo ainakin kaks pykälää pienempään kun lintaa ton polkimen lattiaan saakka. Semmonen loogisuus puuttuu tosta kiihdytyksestä täyskaasulla. Jo pelkkä nopeampi kaasuun reagointi olis oikein mukava ominaisuus tämmöisessä kulkineessa.

Oon itsekkin kuvitellut ohjelmoivani tän V50:sen, mutta en BSR:llä koska edellisestä ohjelmasta V70:llä saatiin ulos vain 230hv ja lupaus oli 250hv.

Kokemuksia V50 T5 2010 lastutuksesta lukisin minäkin mielelläni täältä voorumilta.
