Kuis V40:n helmat kiinnittyy. Pojan Civiciin joutui tilailemaan muoviklipareita ja kiinnitysnastoja ripakopallisen ( irroittaja ei ollut ottanut entisiä talteen ) Merkkiliikkeessä olis maksanut n.4€/kpl kiinasta tuli 15€:lla postikuluineen kaikki 26kpl.
Me suihkittiin CRC:n ainesta pohjalle ja sit kivenisku massa ennen helman asennusta. Jospa ei tarvis korjailla enää 
Ei tossa montaa kiinnikettä ole. 6 kpl pitää hommata toisia ja toisenlaset on kaikki ehjiä.
Tulipas sit käytyä konttorilla. Päästöt ja jarrut ok, päästöjä jopa kehu oikeen urakalla. Monta muutakin peikkoo oli mielessä mutta ei yksikään napsahtanu. Helmat ei paikoillaan niin näki kaikki hitsauksetkin. Homma siis bueno . . .


. . . mutta!!! Vasen takaiskari. Täysin loppu, mehut pihalla. Ei siinä mitään, sen sais varaosa-autosta. Mutta sit meinas keittää yli kun inssi huusi; hei tuuppas kattoon, täällä on jousi poikki. Ja tottakai edestä oikeelta.

Onse kumma kun vaan kymmenen vuotta vasta ollu noi jouset ja iskarit paikoillaan, PAALIIN KOKO PASKA!! No en mää vaan olisikkan halunnu tolla jo ajella.

Nyt pitää taas kaikki miettiä uudestaan, tai sitten vaan siittä varaosa-autosta T4 alusta niine hyvineen paikoilleen. Kouvolan korottajat iskee jälleen kuin salama kirkkaalta taivaalta.

No on tässä positiivistäkin. Motti ja katti kunnossa. Nivelet saa olla koskematta samoin kuin jarrut. Jarruihin pitää yks tarkistus tehdä vaikkei arvoissa näykkään.