Race.fi  Puotilan autokorjaamo

940 b230ft ei käynnisty.

  • 49 Vastauksia
  • 17638 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa sale

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 128
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 b230ft ei käynnisty.
« Vastaus #30 : 05.09.2014, 16:18:06 »
Ongelma on siis bensakiskon ja sylinterin välissä :) Eli suuttimethan ne ei aukea. Suutinreleen ohittaminen ei auttanut joten katse kääntyisi suutinten maan puolelle, ts. joko LH-Jet ei saa suuttimille maita tai se ei yritäkään avata niitä syystä A tai B.

Oletko vilkassut vänkärin puolen jalkatilaan A-pilarin juureen miltä siellä näyttää? Siellä on maattopiste useammallekin piuhalle, olikohan LH:nkin maadotuksia siinä.
Juuri katoin tonne jalkatilaan kyllä siellä näyttää ihan hyvältä ainakin päällisin puolin. Maa piuhat paikallaan ja sillain. Eli voiko se sit toi boksi olla rikki?  :-\
"Ja nyrkkisääntönä näissä hommissa kannattaa aina muistaa, että budjetti ja aikataulu on aina kerrottava kolmella"

Poissa TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 9027
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: 940 b230ft ei käynnisty.
« Vastaus #31 : 05.09.2014, 17:08:46 »
Juuri katoin tonne jalkatilaan kyllä siellä näyttää ihan hyvältä ainakin päällisin puolin. Maa piuhat paikallaan ja sillain. Eli voiko se sit toi boksi olla rikki?  :-\

Voi hyvinkin olla boksivika. Tuolla kauppapuolella on käytettyjä bokseja myynnissä muutamilla kympeillä. Tai jos saa jostain lähistöltä tai tutulta kokeiltavaksi niin testaa ensin auttaako boksinvaihto.

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4450
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: 940 b230ft ei käynnisty.
« Vastaus #32 : 05.09.2014, 17:48:43 »
Jos toimilaitetestin aikana suuttimet napsuttavat, LH on ehjä muttei saa kierroslukutietoa, joten ei bensaakaan annostella.


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

Poissa sale

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 128
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 b230ft ei käynnisty.
« Vastaus #33 : 05.09.2014, 18:41:10 »
Nyt en tiiä. Oli toi suutintukki irti niin kyllä siellä vaan tuli bensaa suuttimista.  Kipinä kun tulee mutta ei lähe käyntiin.
"Ja nyrkkisääntönä näissä hommissa kannattaa aina muistaa, että budjetti ja aikataulu on aina kerrottava kolmella"

Poissa sale

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 128
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 b230ft ei käynnisty.
« Vastaus #34 : 05.09.2014, 19:07:12 »
Onkohan se mahdollista että polttoaine tulee suuttimista väärään aikaan? Kun ei ne tulpatkaan kastu.
Puristukset oli ok.
"Ja nyrkkisääntönä näissä hommissa kannattaa aina muistaa, että budjetti ja aikataulu on aina kerrottava kolmella"

Poissa TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 9027
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: 940 b230ft ei käynnisty.
« Vastaus #35 : 05.09.2014, 19:17:02 »
Onkohan se mahdollista että polttoaine tulee suuttimista väärään aikaan? Kun ei ne tulpatkaan kastu.
Puristukset oli ok.

Mihinpä se bensa imukanavasta katoaisi jos sitä suuttimista tulisi. Kyllä se sylinteriin menis.

Jos suuttimet toimii testimoodissa mutta ei startatessa niin sitten LH:lle ei tule sitä moottorin pyörimistietoa tai se hukkaa sen tiedon sisäisesti. Vaihtoehtoja LH:n boksi, johtosarja tai EZK:n boksi.

Poissa sale

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 128
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 b230ft ei käynnisty.
« Vastaus #36 : 05.09.2014, 19:24:27 »
Mihinpä se bensa imukanavasta katoaisi jos sitä suuttimista tulisi. Kyllä se sylinteriin menis.

Jos suuttimet toimii testimoodissa mutta ei startatessa niin sitten LH:lle ei tule sitä moottorin pyörimistietoa tai se hukkaa sen tiedon sisäisesti. Vaihtoehtoja LH:n boksi, johtosarja tai EZK:n boksi.
mutta startatessa tuli suuttimista polttoainetta kun tukki oli suuttimineen kourassa. Omituista.

Kait se on noita bokseja vaihdettava
"Ja nyrkkisääntönä näissä hommissa kannattaa aina muistaa, että budjetti ja aikataulu on aina kerrottava kolmella"

Poissa TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 9027
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: 940 b230ft ei käynnisty.
« Vastaus #37 : 05.09.2014, 20:57:16 »
mutta startatessa tuli suuttimista polttoainetta kun tukki oli suuttimineen kourassa. Omituista.

Kait se on noita bokseja vaihdettava

Ahaa, tuo pistäs epäileen suuttimien johtojen kuntoa.

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4450
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: 940 b230ft ei käynnisty.
« Vastaus #38 : 05.09.2014, 21:03:33 »
Onkohan se mahdollista että polttoaine tulee suuttimista väärään aikaan? Kun ei ne tulpatkaan kastu.
Puristukset oli ok.

Aivan sama mihin aikaan se LH sitä polttoainetta ruikkaa, sillä kaikki imusarjaan työnnetty menee sylinteriin.

Piuhavialta alkaa kuulostamaan tuo ongelmasi.

Tarkista ne molemmat maadoitukset siitä imusarjasta suutintukin molemmista päistä.


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

Poissa sale

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 128
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 b230ft ei käynnisty.
« Vastaus #39 : 05.09.2014, 21:06:11 »
Ahaa, tuo pistäs epäileen suuttimien johtojen kuntoa.
täytyy huomenna tarkastella niitä. Pystyykös noita mittailemaan jotenkin?
"Ja nyrkkisääntönä näissä hommissa kannattaa aina muistaa, että budjetti ja aikataulu on aina kerrottava kolmella"

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4450
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: 940 b230ft ei käynnisty.
« Vastaus #40 : 05.09.2014, 21:13:11 »
täytyy huomenna tarkastella niitä. Pystyykös noita mittailemaan jotenkin?

Mittaat LH:n kamman ja suutinten välin yleismittarilla jatkuvuustestillä tai pieni-ohmisella mittausalueella.
Ja sitten liikuttelet johtosarjaa ja testaan muuttuuko jokin.

Ja muuten, jos suutintukin maadoituiset eivät ole kunnossa, ei PA-pumpun relekkään vedä.
Joten ihmettelen miten se on ruikkinut bensaa tukin ollessa irti?

Olisikohan siellä joku puuhis-viritys sähköissä?


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4450
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: 940 b230ft ei käynnisty.
« Vastaus #41 : 05.09.2014, 21:18:23 »
Tulipa mieleenitm, vika saattaa olla myös virtalukossa.

Meikäläisellä se on oikutellut, että saat sahata maailman tappiin ja ei edes lupaa. Väännät virrat pois ja hörähtää heti käymään.  Tai jopa sillä hetkellä kun avain palaa käyntiasentoon startin jälkeen.


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

Poissa sale

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 128
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 b230ft ei käynnisty.
« Vastaus #42 : 05.09.2014, 21:58:20 »
Mittaat LH:n kamman ja suutinten välin yleismittarilla jatkuvuustestillä tai pieni-ohmisella mittausalueella.
Ja sitten liikuttelet johtosarjaa ja testaan muuttuuko jokin.

Ja muuten, jos suutintukin maadoituiset eivät ole kunnossa, ei PA-pumpun relekkään vedä.
Joten ihmettelen miten se on ruikkinut bensaa tukin ollessa irti?

Olisikohan siellä joku puuhis-viritys sähköissä?
maat laitoin kiinni paikoilleen. Täytyypä huomenna ihmetellä lisää
"Ja nyrkkisääntönä näissä hommissa kannattaa aina muistaa, että budjetti ja aikataulu on aina kerrottava kolmella"

Poissa filth

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 105
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 b230ft ei käynnisty.
« Vastaus #43 : 17.09.2014, 07:38:43 »
Virtalukon pohja potentiaalinen vaihtoehto  :hello:

Poissa sale

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 128
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 b230ft ei käynnisty.
« Vastaus #44 : 26.11.2014, 20:06:18 »
Ainiin. Tämäkin selvisi mut en tiiä kehtaanko kertoa. Jako oli hypännyt ja oli viis hammasta pielessä. Laitoin merkit kkohdalleen nii lähti.
Eli en vaan osannu tutkia oikein ku kipinää ja bensaa tuli kokoajan.   :facepalm:
"Ja nyrkkisääntönä näissä hommissa kannattaa aina muistaa, että budjetti ja aikataulu on aina kerrottava kolmella"

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo