Tällänen romu tuli hankittua. Kaveri ostanu espoon AVK:lta ja myöhemmin ostin tän itelleni. Kaveri laitteli auton ajokuntoon. Uutta/uudehkoa osaa on kaikki jarrut, takasatulat, etuiskarit, kytkin ja rt-päät. Kilometrejä on kertyny n.350t- Auto vaikuttaa ajolleen ihan ok härveliltä. Tekniikkana b230ft+m90+G80. Kuvat kertokoon paremmin auton kunnon ja nykytilanteen.
Oli se vähän lohduttoman näkönen



Löytyy nahkapenkkiä


Ja jalomuovit

Kytkin oli finaalissa. Kova vauhtis tuli siinä samalla kytkinremontin yhteydessä vaihdettua.

Ja sitte se keula raiskattiin



Nyt tässä mallissa. Pientä hifistelyä vielä keulaan niin on "katsastuskunnossa." 3.9 on nelipyöräsuuntaus.



Töissä sitte tehtiin vanhoista pumpun rosteriosista peräpönttö



Aika rajusti on romu vielä vaiheessa. 960 takapuskuri ja helmamuovitki löytyy, asentelen niitä sitte leiman jälkeen. Talviauton virkaahan tän olis tarkotus hoitaa. Lokarit ja etupuskuriki viimeistellään ja maalataan sitte leiman jälkee. Kavereitten kans puhuttu että todellisuus siinä asiassa voi olla että ens kesälle jää

No toivottavasti vähän aikasemmin.
Laitoin kierrätyskeskukseen ostoilmotuksen 427 koodilla olevista pelliosista.
Ja vielä pikku kysymys. Kun tosta oli avain poikki ja kaveri teetti siihen avaimen jossa ei ole ajoneston sirua. Nyt joutuu katkenneella avaimella koskettaan virtalukossa olevaa avainta ku vääntää virran päälle, jotta saa auton käymään. Mitä jos laitan ajonestottoman poksin paikalleen? Tapahtuuko kauheuksia? Lähteekö koko volvo maatakiertävälle radalle?
Jatketaan ku jotain oleellista tapahtuu.