Meinasin rohkaistua jo aiemmin kirjoittamaan jotain vastaavaa. Jos tekisi ne olennaiset asiat kunnolla eikä keskittyisi konepellistä läpi vedettyihin screamerputkiin kun se nyt on vaan niin race, niin ne autot saattaisi joskus vaikka toimiakin? Varsinkin jos on tarkoitus ihan oikeasti vain käyttää sitä autoa liikkumiseen paikasta A paikkaan B säällä kuin säällä. Mun mielestä omien kyhäyksien leviäminen ei ole auton huonoutta, vaikka toki itsekin mieluummin takavedolla ajaisin jos niitä vain saisi järkevällä dieselillä. Taitaa joutua itse tekemään... 
Rakkaat Pomo ja 8-pätkä,
Kirjotan tämän teille hittaasti kun tiijjän että ette ossoo lukkee noppeesti. Sanon tämän kerran, koska monesti jos sannoo ni se suattaa männä jankkaakseks. Voep olla mänemättäkii..
Oli miten oli, niin tietääkseni auto on tullut hetki hetkeltä parempaan kuntoon. Sitä ainakin olen kovasti yrittänyt. Se varmaan unohtui jo, että auton moottori tuhosi itsensä jo hakureissulla. Oli kaksi vaihtoehtoa; paalaus tai kuntoon. Valitsin typerästi ja päätin korjata. Kun kone oli osina, oli samalla vaivalla ihan ok ajatus tehdä se hieman paremmilla osilla ja ottaa hieman enemmän voimaa irti. Osat olivat yllättävän kalliit -ihan jo perusosatkin. Olisin toki voinut korjata silloin jo ennakkoon viat, joita ei vielä silloin ollut. Sehän on helppoa, sillä me savolaiset omaamme uskomattomia ja yliluonnollisia voimia. Autoa käytin sitten leimalla ensikertaa auton omistussuhteen aikana ja havaitut viat korjasin lukuunottamatta ABS-vikaa, jota yritimme tuloksetta myöhemmin etsiä ja korjata. Jälkitarkastusaika meni ohi ja se oli omaa hölmöyttäni. Jouduin tekemään väliaikaisen pysyvän korjauksen ABS-valolle, koska tietotaitoni eivät riittäneet vian oikeaoppiseen määritykseen ja korjaukseen. On myös minun vikani, että edelliset omistajat ovat ajaneet auton keula edellä hatelikkoon ja niimpä etuvilkut eivät meinaa pysyä paikallaan. Se, että jarruvalot tai edes polttimon merkkivalo eivät toimineet, oli minulle täysi yllätys. Edellisenä päivänä vielä toimivat.Tunsin kyllä pistävää kipua maksassani aamulla konttorille lähtiessäni, mutta oletin sen aiheuttaneen tiukahko määrä vahvoja maitotuotteita, jotka viikonloppuna join. Olisihan se minun pitänyt tietää, että maksani yritti vain niistä polttimoista tai rikkoutuneesta sulakkeesta varoittaa. Se, miksi keskityin tai käytin arvokasta aikaani hukkaporttimuutokseen, oli ennakoivaa asentamista, sillä lopullista moottorin säätöä ajatellen se oli välttämätöntä alkuperäisen portin ollessa liian pieni. Se, että toteutan ja teen autoni oman mieleni mukaan ei pitäisi olla ongelmanne. Ja hyvä 8-pätkä, onhan se nyt ihan v*tun race. Kiva kun tässä päästiin näin asialliseen ja jopa kannustavaan keskusteluun. Olen todella pahoillani jos toteutukseni, taitoni tai asenteeni aiheuttaa jonkinlaista mielipahaa. Sitäkin kovasti kadun tässä.
Pastori on puhunut.