Samppasport  Futurez

S80 vm 2004 Etuiskarien vaihto, kannattaako tilata Ruotsista?

• 7 Vastauksia
  • 1883 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hannutt

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Vanhuksen etutassut alko pettää. Etuiskarien lautasissa sanottavaa. Kuulemma alkuperäiset tehtaan tarrat vielä paikallaan eli on jo aikakin vaihtaa 560tkm ajettu. Onko kenellä kokemusta Skruvatin nettikaupasta (ruotsalainen). Halvin etuiskari 150€/pari yläpään kumit 50€/pari

Poissa Rami.P

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Eipä niitä halvimpia kannata laittaa. Ite laitoin sachin iskarit eteen ja taakse. Varmaan kannattaa vaihtaa
ne yläpään laakeritkin.
-Rami-

Poissa Anssi_

• De Luxe
  • *
  • Miksi ostaa BMW ku pituus riittää -VOLVO-
kesällä tuli tilattua emännän autoon mister-autosta kyb:in tolpat joka nurkkaan, paikallisen varaosaliikkeen hintoihin verrattuna säästöä tuli noin 200e.
noita skruvat:in sivujakin tuli silloin selattua, mutta jostain syystä päädyin tilaamaan mister-autosta, pakettu tuli muistaakseni ranskasta.
itselläni ainakin homma toimi kuten pitikin.
Volvo S60 2.4t -01

Poissa o_j

• Grand Luxe Touring
Bilstein b4:sia tarjosi joku brittipulju 300e/kierros, kun noita vähän on tässä sivusilmällä seuraillut. Ko. paikasta tilaamista olen itse pohtinut, mutta vielä en ole saanut aikaiseksi (ja näemmä olen nyt unohtanut paikankin). ;D
745 Turbo+ -90
LC HJ60 -83
LC HJ60 -84

Poissa suden silmät

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
Kannattaa katsoa Ebaysta Saksan ja Iso-Britannian tarjonta.

Poissa hss

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Vuosi sitten vaihdoin iskareita ja yllätyksekseni Ad Varaosamaailmasta sai Monroen Reflexit halvemmalla kuin netistä tilaamalla. Ainakin vielä toimii eikä edes kolissut pakkasilla kuten vanhat.

Poissa hannutt

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Päätös tehty tilattu AD varaosakaupasta etupään Monroen Reflexit, suojakumit, yläpään lautaset 300€ yhteensä

Poissa Koljis

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Päätös tehty tilattu AD varaosakaupasta etupään Monroen Reflexit, suojakumit, yläpään lautaset 300€ yhteensä

Hei, jos et ole vielä iskareita asentanut niin kannattaa vielä miettiä ja googlettaa kokemuksia reflexeistä. Näyttää, että aika paljon on ongelmia noiden kanssa. Itse laitoin omaan s60 vuosi sitten ja nyt oli jo toinen antautunut (nesteet tullut ulos).

Jälkeenpäin kun ajattelee niin maksaisin sen parikymppiä enemmän ja laittaisin sachsit.
S60 T5 -01

Proturbo  Autodiagnoosi