Supsutuksen syytä ruvettu tutkimaan ja hutkimaan, turbo lähti ensimmäisenä irti jonka jälkeen pakosarja - kaikki pultit/mutterit lähti nätisti irti ja mikään ei hajonnut

eikös pakosarjan pinnapultit ole aikas herkkiä hajoamaan? no anyway kaikki ehjiä, mutta ajattelin silti uusia kaiken. riittääkö 8.8 lujuusluokka?
Alkuvaiheessa.. Anteeksipyyntö jo nyt huonoista kuvista



Jotain katosi!

Huh se olikin pöydällä..

Jotain muutakin katosi!

Sekin löytyi pöydältä!!

Ja hetkenpäästä maalattunakin :O

Pakosarjan irroituksen ohella tuli huomattua "heikot" pakosarjan tiivisteet (huom allaoleva tiivisteläpyskä)

Ja silleen se kait jäikin..


Jatketaan kun keretään ja jaksetaan. Pakosarjaan siis tulossa uudet tiivisteet, sarja oli ehjä iman halkeamia.
Pesin konehuonetta bräkleenillä ja teräsharjalla, tiivistepinnat myöskin tullut putsattua ja hiomapaperilla hipaistua.
Olisiko jotain mitä nyt kanattaisi tässä samalla ohessa tehdä kun ahdin on irti ja pakosarja irti? isompaa ahdinta tietenkin, 19T kun löytyisi (tai edes parempi kuin 13C)

Isommat suuttimetkin kelpaisi.. (Kauppiaat hoxhox!)
Onko öljynpaluu alumiinia? Kävi hieman heikosti sille (Tai käynyt jo aiemmin), halkesi turbon päästä... Pysyisi varmaan mutta kannattaisiko migillä täppi laittaa (Niinkuin ollutkin) ?
Talvirenkaat piti ostaa volvoon mutta mieli muuttui
http://i.imgur.com/6oiRdfl.jpgAlexi kiittää ja kuittaa jos jaksoit lukea, ehdotelkaa jotain! :hello: :hello: