Oikeasti, ootko todellakin noin v*tun idi*otti? Harvoin minulla menee kuppi nurin mutta lueppa noita ylipitkiä hölmöjä sepustuksiasi. Kokeileppa mitata vaikka oskilloskoopilla paljon tällähetkellä on kusta päässä.
http://www.k-jet.org/files/greenbooks/700/TP31397-1_700_ignition_incomplete.pdf
Tuo manuska on luettu jo monesti kannesta kanteen.
Ja kyllä tuo nakutusrikastusasia on tiedossani tapahtumana mutten tiedä vielä millä parametreillä sitä ohjataan. Kuten ei selvästi moni muukaan.
Jos et jaksa lukea ylipitkiä sepustuksiani, niin
älä lue, katso vain kuvat tai mene kognitiiviseen lukuterapiaan.
Oskiloskoopilla ei pään nestepitoisuutta pysty mittaamaan suoraan. Pitäisihän se sinun tietää, jos jotain ymmärrät mittaustekniikasta.
Mutta esim.
R&S FSH4.24 härvelillä sen pystyy mittaamaan, kun suunnittelee mittaus-proben oikein.
Siinä kun on vektoripiiri-kone ja ryhmäkulkuaika-mittaukset, joten tutkimalla virtsan ominaisuuksia voi sopivalla probella päätellä sen virtsan määrän hyvin tarkasti.
Ja kyllä, tiedän olevani asioissa "mulukku", mutten välitä siitä, koska olen sitä vain asioissa, en persoonana!

Siinä on nakutusrikastuksista tietoa, ollut jopa museon aikaan parissakin topicissa esillä, tainnut olla myös VRCF:lläkin jo pitempään. Varmana tosi moni jota on aihe kiinnostanut, on myös lukenut sen.
Jos haluat lisää infoa esimerkiksi siitä LH:n KD vaijerista ja linjapaineesta, hanki pääsy vidaan ja tule sitten uudestaan.
No, nakutusrikastuksen olemassa oleminen on ollut jopa minun tiedossani, mutta tarkemmat parametrit ovat hakusessa, eli missä se EZK:ssa luuraa tai mikä vakio/kartta sitä ohjaa LH:ssa.
"Hanki vidaan pääsy" kommentti kertoo juurikin tästä arrogantista tyylistäsi. Lähde-viitteitä saamme odotella heittoihisi niin pitkään, ettei hengitystä kannata pidätellä.....
Ehkä tietoa (faktista) sinulta saa skopolamiinilla ja peukalo-ruuvilla, jos silläkään...

Säädä sinä se LH edes bensalle!

Mutta onko vaikeata kertoa muille lukijoille tätä faktista tietoa jonka esim "vidasta" luet?

Toivottavasti loukkasin arvon LH-gurun tunteita, kirjota vaikka romaani vastineeksi, minua ei kiinnosta sitä enää lukea. Kukaan muu kun ei tiedä vielä kyseisestä järjestelmästä mitään eikä olla tehty E85:lle lastua, niin mitenhän me mistään voitaisiin tietää.
Aiheutit minulle ainoastaan reaktion, jota tämä hymiö kuvaa!

Kirjan olen kirjoittanut ja lehti-artikkelejakin "muutaman".

Tee se etanoli-lastu paskan-jauhamisen sijaan, sillä se pitäisi onnistua antamieni tietojen perusteella ihan kevyesti!

Jos osaisit, keskustelisit kanssani erilaisten kartojen vaikutuksista ja niiden sijainnista eri bineistä.
Säädä edes bensalastu kondikseen ja penkkaa se!

Tekemäni Wiinalastu on penkattu ja tulos on aikas miellyttävä minusta ja muutamasta muustakin.
Vaikka tuossa Wiinalastussa syttykartta olikin 16-tappisen vakio, joka on wiinalle sopimaton moneltakin osin.
Toivottavasti modet poistaa tämän, samalla vois antaa vaikka bannit etten pääse tuota jatkuvaa idiotismiä mikanin ja hänen kätyreiden postausten muodossa lukemaan enää.
Jos vielä saadaan foorumin alotussivulle iso disclaimer, miten on ainoa oikea tapa virittää autoa, voit tehdä sinne sitten sisällön.Edit: saataisiinko topicin otsikko muutettua: mikanin ylivertaisuus?
Kun äly loppuu, astuu voima kuvaan!

Tästähän sinä juuri kerrot teoillasi, etkä todellisesta tiedosta ja sen jakamisesta.
Muista, että kommentoidessasi minulle, kommentoit myös tuhansille muille!

No, onneksesi meidän Wäärin Wirittäjien tiedustelu-osaston jäseneltä tuli SMS-viesti minulle.
Sisältäen lauseen "Katso viestiketju xxx, Sekokupu sekosi. Sai kulmikselta varoituksen".
Joten kannattaa pelätä "kätyreitäni".

Tuolloin olin Volvon alla kissaa vaihtamassa. Sekosit todellakin!

Minulle riitti, oikeasti. Toki voit vielä inttää tähän jotain kivaa vielä perään.
Edit: saataisiinko topicin otsikko muutettua: mikanin ylivertaisuus?
Minä en intä, vaan kommentoin ja usein vieläpä perustelen kommenttini lähdeviittein!

Vääntöjä voi kanssani olla moniakin ja monista niistä olen oppinut paljonkin, kuten kanssa-vääntäjänikin.
Absoluuttisen oikeassa en ole, ja odotan mielelläni korjauksia olemattomiin tietoihini perusteltuina, koska minä opin silloin jotakin uutta!

Muutetaan tämän topicin aiheeksi perättömän väitteet ja niiden olemattomat perustelut!