Juu,seiskakantin boxit on ja LH2.4.4 bineistä en tiedä,eikai volvoissa tuota LH2.4:jää vaijerimittarillisissa oo ollukkaan en ainakaan oo moista tavannu.
Sen tiedän että se signaali moottorijarrutukseen vaikuttaa ja tippuu hitaammin tyhjäkäynnille mutta noitten ominaisuuksien puute ei haittaa.Mutta onko sillä sen tiedon puutteella siis mitään varsinaista oikeesti todettua käytännön vaikutusta ajossa muuten seoksiin ja rikastuksiin tahi sytytys ennakoihin ja niiden kautta tehoon ja kulkuun noissa missään versioissa?Kaverin autossa kun ei tosiaan muuta huomaa kun just tuon että tippuu samantien tyhjäkäynnille eikä sillein hidastetusti kuin se tekis jos nopeustieto ois pelissä kun kaasun nostaa auton rullatessa.

Tuntus vaan helkutan tyhmästi suunitellulta purkilta jos tuo nopeustiedon puute vaikuttas mihkään muuhun kuin tuohon tyhjäkäynnin ohjaukseen ja moottorijarrutuksen aikaiseen syötön katkaisuun,varsinkin jos sieltä rikastuksia jäis pois pelistä niin johan siinä ois pistiäisen vaara jos signaali häviäis kesken kovan vedon ja seos painus laihalle :oVai heittääkö se sopat muka varoiks niin paksulle ja syttyä myöhälle kun signaali uupuu jotta monien väittämä vaikutus tehoihin aiheutus siitä?En oikeen tuohonkaan usko...
Eli nyt haluisin siis tiedon siitä että millasen signaalin se tarttee jotta sen vaikutuksen pääsisin itse testaamaan ja toteamaan persdynolla.Eli sillekö ei muka kokeilu mielessäkään riitä n.6 voltin tasajännite joko sellaisenaan tai vaikka tasaisella pulssilla?Ei oikeen kiinnostas värkätä nopeustieto systeemeitä esim.kardaanin väliin ja sitten todeta että eihän tällä mitään vaikutusta oo muuhun kuin noihin tiedossa oleviin ominaisuuksiin joita ilmankin tulen toimeen.