Iltaa tännekkin tota tota nyt on eletty jännittäviä aikoja suunitelmat muuttunut aika hyvin ja homma jatkuu. Auto ois tarkotus saada ajoon tähtäyksellä 1-1.5kk mutta rakennetaan sitä mukaa miten etenee mutta ennen lehtien tippumista kumit saatava katuun

Tuolla työpajalla pitäisi tuo banhardi tanko sorvauttaa säädettäväksi ja ajatuksena ahtoputkisto hitsauttaa kasaan. Mielenkiintona olis myös polyuretaani puslien itse sorvaus kun yhteydet löytyy kaikenlaisten muovipötkylöiden myynti yritykseen jostain pitäisi kopsailla vähän mittoja ja toteutuksia perän puslille
Ostoksia tosta yhestä turbon raadosta on nyt ton tankin oston jälkeen tarttunut enemmän. Tällä kertaa mukaan tuli 16v mahlen männät 1000km noin ajetut,imusarja 70mm kaasuläpällä ja 16v kansi. Riskinsä kannessa otin vesikanavasta haljennut pala välikannen tilaan venttiilijousien väliin. Pika soitto alumiini hitsari serkulle kuvat viestillä ja riskillä kansi mukaan viikonloppuna menee hitsaukseen toivotaan että ei mahdoton homma. Näillä näkymin siis tekniikka päivittyy 16v b230ft ("b234ft")

täten 400hp puolelle mennään. Pakosarja tuli puolenvuoden jälkeen jenkeistä tosin nyt 8v laipalla no se menee vaihtoon muuten satsi oli ihan ok hitsit muutamasta kohtaa pitää pyöräytellä dremelillä .
HUOM. kenelläkään löytyisi keulalle cambersäätö levyille piirustuksia jotka tuo duunin suunittelija voisi leikkaamoon muitten ohessa antaa tarpeen mukaan voisi muutamat ylimääräiset teetättää.
kuvattu perunalla älkää valittako


