Nonnihh.. tuli ostettua autoon jäykkyyssädettävä Konin käytetty alustasarja, kiitos vvalimaalle :hello:
Jouset oli hyvässä värissä, mutta iskareista maalia lohkesi, joten kunnon hionta ja maalaus, jos vaikka pari vuotta maali pysyisi

Alusta tuli asennettua vklopun aikana, joten puskuria en ehtinyt tekemään olleenkaan.
Alustaa irrotellessa, tuli vastaan pari vikaakin, repsikan puolelle olin vaihtanut iskarin yläpäähän sen kumi rinkulan, niin nyt oli se laakeri mennyt.
Kuskinpuolella taas oli vuorostaan se kumi mennyt + vetarin suojakumi oli lauennut ihan pari päivää sitten, kun ei ollut pahemmin vaseliineja vanteessa.
Ohessa pari todella surkeaa kuvaa, kun unohdin näpsiä

Takakalustoa:

Tein taaksekkin tuollaisen heiveröisen poikkituen

Alusta on tosiaan valmis, mutta aloitin maanantaina tuota vetaria irroittamaan navasta ja voin sanoo, et vanhanan hondamiehenä olen vetareita irrotellut sitten enemmän kuin laki sallii. Ongelma tuli vastaan täälläkin, vetari ei lähde millään tuolta navasta vaikka isolla moskulalla ja ulosvetäjällä sitä yritin kammeta pihalle, tuloksetta:

Noh, aloin sitten irroittamaan koko napaa, että irroitan tuon sisemmän nivelen sitten viilapenkissä, ei muttakuin repimään sisentä niveltä laatikon päästä irti, tuloksetta!!?!
Olen vääntänyt ja kammennut vetaria ensin normaalisti, mut sitten parin tunnin äheltämisen jälkeen aloin käyttää voimaa ja ei irtoa ei, ainoastaan on liikkunut n.4 centtiä ulos lyömällä ja tuntuu, että jokaisella kovalla lyönnillä vetari tulee laatikon päästä vain sadasosamillejä pihalle kerrallaan!!?! Onko kenelläkän muulla ollut vetarit näin tiukassa kummastakin päästä????Mulla ei! Toiselta puolelta lähti vuosi sitten todella helposti irti. Tuli mieleen et onko joku ihmiskyrpä joskus vaihtanut väärän vetarin väärillä booreilla tai jotain

Noo, tänään jatketaan harjoituksia