0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Toisaalta... sun on hyvä pyytää vaikka Rusakolta jelppiä pakkaamisen suhteen, kun asettelet niitä lattiansuojuksia Volvon takapenkille...
Jaa niin wattu! Mä niitä osta...
Ostatpa.
Tuu sit tila-autollas hakeen ne...
Hyvin tunnut osaavan ajaa sillä itekin.
mulla olis sellaseen klonkswaginan tilautoon oem osa jos sellanen puuttuu tai on menny rikki ? meinaan sellanen tavaratilan suojaverho musta ja passaa golf 4 ja bora varianttiin. anyone in need ?
Sori että oon tyhmä, mutta millanen on bora variant?
En tiedä, mutta google tiesi:http://www.google.fi/search?client=opera&rls=fi&q=bora+variant&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=suggestEi uutena suomeen tuotu.Ja aiheeseen: Ikealle koitan muistaa tulla, jäi viimeksi hodarimiitti väliin ja kyllä on odottaessa nälkä tullut
Ai perskeles, sellanen on siis olemassa jossainpäin maailmaa. Ai niin. Nyt on kahden vaiheilla että jaksasko notkua Mansessa ja poikkeis kaffilla. Hmm!!!
Mee vaan, sulla on loistava tilaisuus kouluttaa Ingenjööriä kameran käytössä... ... eiku...
No mut kun jaksanks mää ton Tayssin keikan jälkeen odottaa noin kauan?Siinä mielessä kyllä, että näillä näkymin lähtisin vasta neljän jälkeen kotio päin.Katotaan nyt mikä on vointi iltapäivällä.
Katotaan nyt mikä on vointi iltapäivällä.