Elikkäs homman nimi olis seuraava. Auto ollu ajossa viimeks parisen vuotta sitten, sillon ilmeni pientä nyppimistä isolla vaihteella vedättäessä mutta ei ollu mitenkään erityisen huomattava. Sillon vaihettiin tulpat NGK:n valmisteisiin mutta ei vaikuttanu mitään. Katsastuksen tullen katsuri totesi että täällähän on pakoputki poikki ja auto jäi odottelemaan pakoputkea muiden projektien jälkeen. Sain sitten putken hommattua mutta autopa ei enää käynytkään juurikaan mitenkään. Tyhjäkäynti ihan ok, käynnistyksen jälkeen ku lyö kaasun pohjaan niin sammuu. Vähän aikaa kun maanittelee humppaamalla tai pintakaasulla niin saa kierroksia. Ajossa siinä suunnilleen 1500-3000 rpm välillä nykii, välillä aivan saatanasti ja välillä ei juuri ollenkaan, ihan riippuen mille päälle sattuu. Pintakaasulla ei siis mitään ongelmaa ja korkeilla kierroksilla toimii hyvin. Ainakin viime talvena työnti turboa pakosarjaa myöten punahehkuun, nyt en oo jaksanu käydä kokeilemassa. Vikakoodeja ei ole, tyhjäkäynnillä kun irrottaa immun johdon niin sammuu. Tähän mennessä vaihdettu: tulpat, johdot, puola, sytkäkivi, jakaja ja pyörijä, turbon kellolta imusarjaan menevä letku, pakoputki katista taakse, on myös kokeiltu ilman kattia ja työnnetty yhteensä pari purkkia ruiskunpuhdistajaa. Immu on puhdisteltu, maadotukset puhdisteltu, cooleri virtaa hyvin,jako on kohdallaan, moottoritila täytetty starttipilotilla ilman vaikutusta. Bensanpaine tukista tyhjäkäynnillä 2,5bar. Matkaa on mittarissa suunnilleen 400tkm, auto ollu perheessä 12vuotta ja 200tkm.