Nyt taas vähän edistyy, kun alkoi kauan odotettu kesäloma ja lapin matka viivästyi, joten on pari päivää aikaa tehdä tätäkin. Tänään nostin tekniikan pois. Lähes kaikille konehuoneen osille on paikat katsottuna, joten alkaa turhan työn jälkeen autonlaiton ikävin osa, eli hiominen maalausta varten. Johtosarjan teen joskus talvella ja tarvittavat reiät maalauksen jälkeen. Lämmityslaitteen letkuja pyörittelin pitkään ja koska koneen takana on ahdasta, tulppasin takalähdön ja laitoin imusarjan alle pakkasropun tilalle kanteen letkunlähdön. Kuuma lämmityslaitteelle lähtee siitä ja menee omasta läpiviennistä sisälle, jolloin koneen taitse ei tarvinnut vielä mitään ja asentoanturikin on näin ollen vaihdettavissa.
Letkukokoelma ja keskeneräinen tankkiKoska meillä on hyvä Volvo-foorumi mistä voi hakea ideoita ja inspiraatiota, kysyin naapurilta vanhaa tiskiallasta, josta tulee tähän uusi polttoainetankki. Eipähän ruostu enää. Vanha oli ainakin vanhan näköinen ja sisälsi noin 1,5litraa irtoruostetta ja pari tenttupullon korkin reunaa, sekä oli anturin juuresta ruostunut puhki. Lienee turha mainita ettei kohokaan enään liikkunut sormivoimin..
Sadepäivina tuli ommeltua etupenkkeihin "julkisivut", mutta sivu/takakappaleet puuttuu vielä. Tein myös tällaisia kuvia:


Eli kohta pääsee tutkimaan miten se auraus muuttuu milläkin hammastangon asetuksella. (Tyhmyyttä mallintaa noin tarkasti ja vielä tekisi mieli tehdä kaikki muutkin muutokset tuohon samaan 3D-malliin.

)