Tuossa on koneen etupää alkuperäisellä paikalla ja rintapeltiin on tehty lisätilaa noin 20-25cm. Laskin painojakauman muutoksen sen perusteella, että kummassakin moottorissa olisi painopiste keskellä ja sen mukaan sitten sen, miten paljon painopiste siirtyy taaemmas pidemmän moottorin myötä. Lisäksi oli lasikuituiset loksut ja moottorista purettu/siirretty ylimääräisiä osia pois. Akun laittaminen taka-akselin takapuolelle keventää keulaa hieman ja senkin laskin siihen poikkeuslupahakemukseen.
Katsastuksessa taisi olla etuakselipaino jotain 650kg ja takana noin 800kg tankki ja vararengas täynnä

En usko, että ketään kiinnostaa onko autossa cooleri vai ei.
Nykyään ehkä miettisin jotain muitakin vaihtoehtoja, kuin D24. Teho/paino/sivistyneisyys-suhde on aika mettässä

145:een laitoin 2,5 tdi:n ja se on jo ihan eri planeetalta verrattuna D24:ään. Toki sekin painaa, mutta mahtoikohan olla just kuitenkin rajojen sisään mahtuva.
Volkkarin neljäpyttyinen tdi olisi aika järkevä, mutta niissä taisi olla öljypumppu jotenkin niin, että ei oikein sovellu pitkittäin asennettavaksi.