Autoracing  KL-varaosat

Volvo 740 b230k muuttaminen b200-230e

  • 2 Vastauksia
  • 1082 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Volemasa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 26
  • www.vrcf.fi
Volvo 740 b230k muuttaminen b200-230e
« : 18.10.2014, 23:44:54 »
Elikkästä, miettinyt tässä että minkämoinen homma olisi muutta tuo nykyinen b230k mekaanisella ruiskulla toimivaksi? Mitä joutuu vaihtamaan jos nykyiseen koneeseen alkais vaihtamaan kaasarin ruiskuksi, vai olisiko helpoin etsiä b200-230e kone?

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: Volvo 740 b230k muuttaminen b200-230e
« Vastaus #1 : 19.10.2014, 00:35:23 »
Helpoin etsiä uus kone.
No kun halvalla sai.

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4886
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: Volvo 740 b230k muuttaminen b200-230e
« Vastaus #2 : 19.10.2014, 00:49:33 »
Suuttimille tars porata reiät kanteen, muutenhan se on kun nappaa vaan k-jettiversiosta imusarjan ja ruiskun osat, eli eio tarpeen vaihtaa koko pannua, kannen toki melkeenpä joutuu irrottelemaan. Puristussuhde sama, toki palotila erilainen mutta enpä näe mitään syytä miksi k-jetillä toimisi huonommin kun kaasarilla. Pyri hankkimaan k-jet jonka voit koekäynnistää tai kuunnella, niissä kun alkaa olemaan kaikenlaisia vikoja näin 30v jälkeen...
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

 

Proturbo  Autodiagnoosi