Autoracing  KL-varaosat

B5204T4 ahdot (TD04L-12T)

  • 3 Vastauksia
  • 4148 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hss

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 203
  • www.vrcf.fi
B5204T4 ahdot (TD04L-12T)
« : 30.10.2014, 10:32:43 »
Vakiona paineet puolen barin hujakoilla (163hp), mutta kuinka korkealle pitäisi nousta lastulla? ME7 eli hukkaportin ohjaus sähköllä, mutta ilmeisesti kello on niin löysä, että hukkaportti aukeaa vaikka ei saa ohjausta.

Ahdot nousevat ilman lisäjousia vain vähän yli 0,6 bariin ja pikaisella jousivirityksellä 0,8 - 0,9 bariin. Pitäisikö tuolla ahtimella saada enemmän? Jos pitäisi, mikä hukkaportin kello kannattaisi laittaa?

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
« Viimeksi muokattu: 30.10.2014, 11:43:19 kirjoittanut Juke-Maza »

Poissa hss

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 203
  • www.vrcf.fi
Vs: B5204T4 ahdot (TD04L-12T)
« Vastaus #2 : 30.10.2014, 12:57:51 »
Mielestäni on TD04L ja ainakin suora tanko. Jos noihin kuviin voi luottaa, niin olisi siis tuo jälkimmäinen. Alkuperäinen taitaa olla 0,3 baria, joten pitäisikö laittaa samanlainen vaiko jäykempi?

Vai olisiko parempi laittaa heti ahdin vaihtoon?

Poissa hss

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 203
  • www.vrcf.fi
Vs: B5204T4 ahdot (TD04L-12T)
« Vastaus #3 : 05.11.2014, 12:00:31 »
Tilasin sitten 14T:n niin ei tarvitse pikkuahdinta kiusata.

 

Samppasport  Futurez