Elekma  Autoracing

b200k -->d24

  • 4 Vastauksia
  • 1287 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa wwaadd

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 27
  • www.vrcf.fi
b200k -->d24
« : 30.10.2014, 23:35:38 »
Olisi sellaista kysyttävää että onnistuuko tuo katsurin mielestä ja mitä erityistä pitäisi ottaa huomioon kyseisessä operaatiossa. Auto tosiaan 240DL VM.88

Poissa estate

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1421
  • Lahajattomat reenaa
    • ahtua.fi
Vs: b200k -->d24
« Vastaus #1 : 31.10.2014, 09:29:23 »
Onnistuu. Etujouset on dieselissä jäykemmät eli ne vaihtoon, muuten alusta ja jarrut on samat, katsurille se tosin pitää todistaa esim. korjaamokirjan tai maahantuojan lausunnon avulla. Bensamallin vaihteisto ei sovi dieselin perään, vaihdettava koko vaihteisto tai kytkinkoppa sellaiseen joka on ollut D24:n jatkona ja kardaanin etupätkä on dieselissä pidempi. Lisäksi pitää rakentaa sähköt hehkuille, helpoimmillaan nappi hyttiin ja rele konehuoneeseen. Paluulinja tankkiin, taitaa tosin olla jo valmiina. Moottorin tukikumit on dieselissä jäykemmät.
Jeep Grand Cherokee 3.0 CDR
Citroen C5
Paljo on kalustoo käsien kautta kulkenu

Paikalla Huikkoster

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5840
  • www.vrcf.fi
Vs: b200k -->d24
« Vastaus #2 : 31.10.2014, 11:31:40 »
Etuvakaaja eri muotoinen eli se kanssa.

Olikohan moottorin ja vaihteiston runkopalkeissa eroa?

Poissa MattiK

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 497
  • www.vrcf.fi
Vs: b200k -->d24
« Vastaus #3 : 31.10.2014, 13:15:40 »
Jäähdytin ja pakoputken etuosa.

Poissa wwaadd

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 27
  • www.vrcf.fi
Vs: b200k -->d24
« Vastaus #4 : 31.10.2014, 14:57:03 »
Noni. Elikkös pitää alkaa rakentelemaa jos tai kun saan moottorin kotio pöin.

 

Futurez  Kulkukoira