Itse ostin motonetistä pohjauskumeiksi niitä, missä on kierre (8mm) valmiina, kartion/pyöreän pyramidin muotoset.
Totesin hypistellessä liian koviksi ja otin oman kompuran jaloista onton malliset irti ja laitoin ne motonetistä ostetut kompuran jalkoihin tilalle
Neliöprofiiliputkesta sahasin pätkän ja siihen poralla reikä, että kelpaa heittää pultilla ja nylok mutterilla kumi kiinni. Sitten niillä "U" mallin pakoputkiklemmareilla perän akseliin kiinni, töyssyssä vastaa sitten runkopalkkiin, jos jousto on suoraa ja on korkeammat vakiopohjaanlyöntikumeihin verrattuna.
Nykysillä 16" 7,5 leveillä ja 225/50 kumeilla raapii kumit iskarin yläpäähän ja vähän siihen ympärillekkin, vaikka on säädettävä panhardi ipd:ltä. Noh ongelma on ainoastaan silloin, jos toisen puolen iskari on pohjilla ja toinen melkeimpä ilmassa, tasasella ei mitään onkelmaa. Noh seuraavat nullit onkin sitten 215 tai 205 leviät, ko ongelma häviää jo tuolla renkaiden kaventamisella.
Jos omista unelmista lähetään jauhaan...
On sitä unelmoitu kaplhenken (muutkin saitit tarjoaa lmr.se...) säädettävistä etutukivarsista,
sääd. taka alatukivarsista,
sääd. takaylätuet,
sääd.koiranluut,
sääd. iskarin yläpäät
^yllämainituissa mahd uniball nivel toteutuksia, eipähän ois kai enään perän ja koneen välillä viivettä.
25/22mm vakaajasetistä,
täys säädettävästä rsi, kaplhenke tai myranes mitä niitä ny oli, niin coili iskarisatsista.
Ja ne isot jarrut, joita oli muutamilla eri sivuilla myös tarjota. Niistä auton vakiolevyjen kokosista mutta uritetuista levyista, ebc, black diamond jne, en niin tiedä kannattaako edes. Että suoraan vaan isot jarrut kaiketi.
Nämä nyt hätäsiä mietintöjä ja en menis takaamaan että kaikkia nuita edes hommaisinkaan välttämättä aikojen saatossa, mutta mielessä toki pyörii.
B200k:in sais väistyä jonkun muun tieltä. Mut täsä nyt tulee aina aikojen saatossa niitä muuttujiakin, niin mee tässä mitään lupaamaan, että mitä tekee mitä ei.
Mietin mä sitäkin, että auto seisontaan, pitkäaikaseks projektiksi ja nuita hipo-osia vaan hommailemaan sinne tänne, sitten auton valmiina ollessa kävis huumorilla koittamassa muutoskatastusta, jossei mee läpi, ni pietään sitten rata autona ja hommataan toinen haaveilun kohde "242" ja sitä vähän maltillisemmalla laittelulla laittelis.
Mut tosiaan sitä unelmointia...Mutta jos kai palailtas vähän aiheeseen

Prkl kun vähän ehkä turhan paljon kiintyny tuoho nykyseen 245:een, eikä raaskis ikinä luopua
