Älyttömän nopee näissä on purkaa toi kojelauta, kun vertaa muutamaan muuhun automalliin.
lämppärin kennonhan kyllä vaihtelee ilman sen purkua, mutta noista putkista en tosiaan tiedä.
Joo kyllähän tuo kohtuu rivakkaan on purkaantunut, vaikken oo kun tunnin pari ehtoossa kerinny keskittymään. Tämä homma eteni ihan niinkuin hommilla on tapana, että vaihdan kennon o-renkaat, vaihda kenno, vaihda putket... ja sitä rataa

Onkohan tuohon puhelinsarjan(joka on kojelaudan oikeassa kyljessä ikäänkuin pelkääjän jalkatilan reunassa) syvennykseen/reikiin olemassa jotain peitelevy systeemiä? Tällä hetkellä siitä roikkuu johto ja rumat reijät jäänyt, varsinainen puhelinteline on edellisen omistajan toimesta sosialisoitu.

Tuossa näkyy paremmin paikka, mikä lie hollantilainen asennustapa.