Tämmonen perus lankku volvo siis kyseessä mistä ei koskaan mitään pitänyt tulla, sillä kyseinen auto oli tarkoitus tulla tekniikan luovuttajaksi kaksnelikympille, mutta juuri auton haku matkalla 240 kärähti sähköt ja tekniikan vaihto jäi odottomaan. Tämä yksilö kuitenkin osoittautui niin hyväksi, että ei raaskinut purkaa ja tästä tuskin tekniikkaa tullaan siirtämään kaksnikymppiin.
Autohan oli naurettavan halpa sillä myyjällä ei ollut edes tietoinen että kyseessä oli turbo mallin volvo

Tämä kartonomallin yksilö on tuotu aikoinaan Ruotsin lapista, joten suolatuilla teillä ei ole pahemmin ajettu pohjakin oli sen mukaisessa kunnossa. Ensimmäinen omistaja on papereitten mukaan ollut Telia yritys. Suomessa lankku on toiminut jonkinlaisessa erityiskäytössä. Rekisteriotteessa lukee autovero vapaus erityiskäytön vuoksi mutta tästä ei ole tärkempaa tietoa. Autosta löytyy täydellinen huoltokirja

Kuvia ostokunnosta (390tkm):


Jotain pieniä ulkoisia muutoksia on päässyt tapahtumaan. Nyt mittarissa 402tkm
-Ocean MK18 vanteet ja uudet renkaat
-Tonin lastu
-Turbon kello (1.0bar)
-Ahtopaine mittari
-Kirkkaat vilkut etu+sivu
-Kirkkaat takavalot
-Sininen sivutarra poistettu
-Hirvitarrat
-Volvo in Sports tarrat
-Normaalit kilvet






Kevyttä madattusta tulossa myöhemmin talvi mennään näin
Itse tehdyt huollot ostin jälkeen
-Jakopää
-Jarrut
-Tulpat ngk7
-Öljyt+suodatin
-Pohja massattu ja kotelot suojattu
Viat/puutteet
-Heikko varustelutaso: webasto, vakionopeussäädin, G80 lukko ainoat varusteet käytännössä jopa käsiveivit löytyy

-Pieni vekki takakulmassa
-Tuulilasi
-Kuskin penkinlämmitin
-Takalasin lämmintin ja pissapoika
-Ohjausvaihde löysällä

Ohjaus tärisee joskus
-Jäähdysnestettä häviää johonkin tosin todella hitaasti
Tekniikka olisi tarkoitus päivittää keväällä kunhan intistä pääsee suunnitelmissa olisi noin 300hp
-t19
-Isompi cooleri
-Nokka (A?)
-530 päivitys tai 531
-3" putki
-Suunnimet yli 500cc
-Järempi kytkin liekkohan dtic:n kytkin riittäsi?
-Lastut, 2.4lh:lla mennään
-Yms pikkujutut
Näillä mennään