0
Etusivu
Ohjeet
Haku
Kalenteri
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hei Vieras!
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Viritys
Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus
b200/230 lh2,4 ecu erot
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
1
Siirry alas
b200/230 lh2,4 ecu erot
6 Vastauksia
5358 Lukukerrat
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
secilia
De Luxe
Viestejä: 25
www.vrcf.fi
b200/230 lh2,4 ecu erot
«
:
10.11.2014, 21:32:27 »
Moi.Minulla b200f ,tulossa volvo penta 2,5,toimiiko 2 litrasen bensa/sytkyboxilla vai pitääkö vaihtaa boxit esim b230 moottorista.
Entäs suuttimet ja ilmamäärä mitsku.
Uusi moottori täysin rempattu Vx3 nokalla ja rosoja vähän poisteltu 531 kannesta.
Olisi kiva jos joku voisi neuvoa ettei moottori sulaisi heti kun pantu kaikki just uusiksi,ensimmäinen volvo ja hommat vähän hakusessa vielä kyseiseen merkkiin.
T.Secilia
Kirjattu
secilia
De Luxe
Viestejä: 25
www.vrcf.fi
Vs: b200/230 lh2,4 ecu erot
«
Vastaus #1 :
14.11.2014, 08:43:07 »
Eipä kukaan jeesannut,tyttöä,LH jetronicin kanssa, jotenka hommasin motecin m400 +kilkkeet siihen ,otetaan varman päälle jotta saadaan moottori säädettyä kunnolla,kolmessa muussakin autossa jo sellainen.
T.Secilia
Kirjattu
Kaziganth
Biokaasumies / Karaokemestari
Turbo
Viestejä: 4106
Hämeen hitain
Vs: b200/230 lh2,4 ecu erot
«
Vastaus #2 :
14.11.2014, 11:37:09 »
Mikäli oli lastutettavat boksit, olisi ne custom-lastulla toimineet
Kirjattu
No kun halvalla sai.
secilia
De Luxe
Viestejä: 25
www.vrcf.fi
Vs: b200/230 lh2,4 ecu erot
«
Vastaus #3 :
14.11.2014, 20:48:10 »
Ai jaa mistäs semmoisia saisi,vois vielä jättää ton motecin pois,että sais kaks satkun liikenteeseen mahd.nopeasti.Secilia
Kirjattu
sekokupu
VRCF Ry jäsen 2025
Grand Touring
Viestejä: 1788
Volvo Rapist Club Finland
Vs: b200/230 lh2,4 ecu erot
«
Vastaus #4 :
14.11.2014, 21:35:14 »
Käytännössä kaikki bensaboksit ovat lastutettavia, sekä osa syttybokseista (yleensä kultasen väriset) ovat lastutettavia myös.
Suosittelen loppupään 9xx bokseja muutenkin käyttöön 90-luvulta. Mutta b200f:n vermeillä ei luultavasti mitään rikki saa, koska LH:n adaptiivisuus (varsinkin vanhemmilla bokseilla) on aika rankka. Tonilla tais olla FB:n lastuja myös myynnissä markkinapaikalla joskus, elikkä moottorin joka on varustettu 531 kannella ja VX3:lla nokalla.
Mutta esimerkiksi lisävarusteena b230F:n päälle on facelift 740:n saanut 531+VX+isompi putkisto ym -virityssarjaa, joka ei sisällä mitään softamuutoksia. Joten ihan hyvin toimii perus B230F:n bokseilla/lastuillakin jo.
Kirjattu
TVS
VRCF Ry jäsen 2025
Turbo
Viestejä: 4886
Kontinuerlich jetronic
Vs: b200/230 lh2,4 ecu erot
«
Vastaus #5 :
14.11.2014, 22:05:19 »
230FB lastu voisi olla hyvä lähtökohta, mutta kyllä senkin kartta on aika villin pomppuinen, saattaisi hyötyä ihan customlastusta jonka voi siis tehdä ite. LH säätämisestä on topickeja kyllä, esim käyttäjän mikan juttuja kannattaa tutkia. Suuttimet helposti vois loppua kesken tuolla setillä, oletan että hönkii jonkunverran enempi toi kone kun vakio 230FB.
Kirjattu
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.
secilia
De Luxe
Viestejä: 25
www.vrcf.fi
Vs: b200/230 lh2,4 ecu erot
«
Vastaus #6 :
15.11.2014, 20:36:05 »
Kiitos tiedoista.Laitetaan nyt ainakin aluksi lh toimintaaan.T:Secilia
Kirjattu
Tulostusversio
1
Siirry ylös
« edellinen
seuraava »
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Viritys
Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus
b200/230 lh2,4 ecu erot