Eikai se ny kuitenka laihalle vedä vaikka jako ois pielessä vai pehmiääkö varusmiespalveluksessa nuppi?
Ja starttisuutinhan vain rikastais seosta, kun täähän käy nyt laihalla, vai meinaakko että kävis nyt pelkällä starttisuuttimella? Käy nykyään ilmeisesti tyhjäkäyntiäkin.
Omassa seiskassa huohotus tuli ilmanputsariboksiin ennen immua.
Ei mitään kettuilua, omia ajatuksia vaan asiasta :hello:
Ei välttis, tai sitten voi vaikka vetää, aiheuttaa jänniä asioita jos esim on nokkapyörän pultti löystyny ja jako lähtee "vaeltamaan" eli tappi pettää. Parikin tosi oudosti käyttäytynyttä vermettä korjattu laittamalla ehjä ohjuritappi ja kiristämällä nokkapyörä kunnolla

.
Starttisuutin rikastais seosta, ja se on välttämätön että laite lähtee käyntiin ilman pilottia. Siksi on hyvinkin mahdollista että sen ohjausvirta puuttuu, jolloinka laite ei lähde ilman pilottia tulille.
Huohotuksen motroniccikoneessa kuuluukin mennä putsarikoteloon, mutta toisaalta jos se on joskus immua ropaamalla säädetty sillai että huohotus tulee immun ja turbon väliin niin pintakuormaseos menee tosi ohkoselle.
Voisko muuten olla legendaarinen starttisuuttimen ja lämpöanturin piuhat ristissä?