Niin siis kyllä se vaihtaa mutta kuitenkin tuntuu kovin hitaalta meno kun parin kilsan matkalla ei kiihdy kahdeksaankymppiin.
Enkä oikein raaskisi heti moottoria käynnistyksen jälkeen huudattaa 2600 ringin tienoilla että vauhti kasvais. Toki jos tuo on tuon mk2:sen ominaisuus niin ei se auta kuin sopeutua, en halua päivittää alaspäin enää autoa.
Siis ei oikeasti kulje vai et vaan viitsi nostaa kierroksia?
Se on selvä että se antaa kierrosten nousta pikkaisen ylemmäs ennen pykälän vaihtoa.
Ja ne luonnostaankin on ylempänä tietyssä nopeudessa kun turbiinilukko ei kytkeydy.
Sit kun se on lämmin niin turbiinilukko kytkeytyy alemmissa kierrosluvuissa ja vaihtaa pykälänkin alemmilla.
Kuulostaisi ihan ominaisuudelta.
Turha sitä on sääliä. Anna vaan sille kenkää niin nopeus kasvaa
