nuo kaasarit on freetechnicsin laskennallisilla suuttimilla yms..

neulavenat on suurimmat mahdolliset eli 225 pumppu on 4bar bosch kopio bensapaineesta en ole vielä varma onko peruspaine ihan kohallaan jossain 0,2-0,4bar välissä se seikkailee se peruspaine.. ja rötääminen kuulostaa siltä kun se ampuis imusarjaan takaisin

ja yksi mahdollisuus on vielä et se rupee myöhästää ahdoilla liikaa ja menee ennakko liian myöhäseks.. seokset pitäs olla paksulla kun tulee rötäämisessäkin mustaa putkentäydeltä.. seosmittaria kun ei ole vielä.. eikä edes kiekkakelloa.. voihan se olla et siellä käypi pensapinta pomppiin tai bensapinta on liian alhaalla.. mut ilmenee tosiaan ihan kierrosten yläpäässä sanoisinko et yli 5-6t rpm
nuo suuttimet ym siellä on:
-tyhjäkäynnit 58
-pääsuuttimet 170
-lisäilmat 140
-seosputket 13
-kurkut 34
-neulaventtiilit 225
lisäksi auto on alhaalta vielä aika tehoton ja ei oikein meinaa ahtaa kunnolla ( mikä johtuu hukkaportista joka fuskaa ) pitää käydä teettämässä siihen uusi tiivistys
lenti sitten 4 sylinterin tyhjäkäynnin seossäätöruuvi vekeen

tyrkkäsin siihe muovitulpan ku lotski sieltä.. maanantaina pitää tilata uudet

ja ens viikolla muutenkin tilata 90 asteen mutkaläpiviennit et mahtuis pelti kiinni

sekä kiekkakello ja hukkiksen tiiviste..