eiköhän se päästäny kk laakerien välistä paineet karkuun ja sen tähen narahti kiinni en ainakaan keksi mitään muuta selitystä ö-pumpun sillon kasatessa tarkastin ja putsasin joten se ainakin toimi.. mikään muu paikka ei ollut kyllä kuivana

oli vissiin liian litkut nuo mobilin 10w 30 synteettiset joilla oli ajettu kouvolaan ja takaisin..
toivottavasti noista kahdesta koneesta saa yhden ehjän.. tänään kuitenkin nostettiin vanha kone pois ja laatikkokin.
ja toivotaan että seuraava kone kestäisi.

on tää motorsportti joskus vähän ilkeetä

E: Rupesin purkamaan leikannutta konetta.. öljypohjan otin pois ja ohoh öljypumpun sihti täynnä metallipursetta sekä joku n.30cm pitkä n.1mm halkaisijalla oleva jousi oli sihdissä sykkyrällä??? eli onko syynä nyt sitten sihdin tukkeutuminen.. apuakseli, kk-laakerit ja kampuran laakerit entiset oli vetänyt siniseksi ja pursetta löytyy apuakselikin rohisee ja on jäykkä pyörittää

männät ainakin irroittamatta vielä näyttävät hyvälle ja sylinterit myös.