todiiiii.... kone jumpattiin perjantaina jo takaisin, holsetti huollettiin, öljypumppu viritettiin race paineille eli pieni korotus jousen alle. Kaikki näytti pelaavan ja kaasarit sai uudet 32 sisäkurkut entisten 34 tilalle nyt on kierrosherkempi ja alaalle tuli lisää runtua. lauantaina sitten otettiin muutaman vuodon ja irtonaisen osan jälkeen savut koneesta joka kävi erittäin hienosti.. jonka jälkeen rupes vk-tiiviste vuotamaan vaikka oli uusi

reinzin sarjasta. noh siihen tänään tiivistemassaa ja pakosarja pitää irroittaa ja hitsata yksi pinnapultti kiinni joka katkesi asennuksessa

sitten nostetaan ennakot kohdilleen ja säätämään kaasarit uusille kurkuille

jospa tänään palais vaikka rengas tai kansipahvi
noniin mosse toimii taas ei ihmeempiä ongelmia ajeltu varmaan joku vajaa 100km testiajoa ja yhdet renkaat.. öljykorkki vähän vuotaa ja tekis mieli nostaa ahtoja tuosta nykyisestä 1,1bar jonnekkin 1,5 seudulle.. kulkua on jo nyt mutta keskivaihe rötää aika rajusti plx ilmoittaa vain (rich) eli menee sairaan paksulla keskivaiheen ja lutku lattiassa soossit on 11 pintaan vai oliko allekkin
ennakot on 35 max
tiedä sitten uskaltaisiko lisätä ahtoa

pelottaa että jotain laukeaa taas..