Ok. Ovatko myös Heikolan Mikan kokoamat/tarkistamat? Kysy nyt Mikalta saat varmasti tietoa ja uskon että pääpiirteittäin samat asiat kehoittaa käymään läpi.
Minulla on vahva usko tuohon ilmavuotoon kaasutinasetelmasta/imusarjasta tms. Yksin sitä vain on hankalaa jollei mahdotonta tarkistaa luotettavasti.
Kyllä ne siitä sitten korjaantuu ja kumitiivisteillä kun on tapa olla kulutustavaraa näissä.
eivät ole hänen kokoamat mutta heiltä saaduilla ohjeilla säädetty / tarkastettu ja kaveri teki näihin huollon ja tarkistukset

itse vaihdoin kaikki säätöosat.. hiton hyvin siellä liikkessä osattiin neuvoa

ja kaikki osat on sieltä ostettu.
nuo misab kumit ovat n.3000km ajetut ja imusarjan tiiviste viikon vanha vasta viikonloppuna tuli imuvuotoa etsittyä jarrukliinerillä joka palaa hyvin.. yhden imuvuodon löysinkin 1 syl alipainelähdöstä ja korjasin.. itse en epäile enää kaasareita vian aiheuttajaksi.. kipinää epäilen ( 1 rikkinäinen tulpanjohto löytyi jo siinä ei ollut ollenkaan yhteyttä )
auto ei pätki kokoaikaa vaan aina välillä ihan eri tilanteissa saattaa puutua ihan kokonaan ja kuulostaa kun kävis välillä 2 tai 3 sylinterillä.

tulpanjohdot on ikivanhat.. samalla pitää vaihtaa kärjet kun niihin tulee lähes kokoajan piikkiä ja konkka.. sitten vedän vielä uuden virtajohdon puolalle sekä johdon jakajalta puolalle.. moottorin johtosarja on jo aikansa elänyt kun purin sen viime vkl kokonaan irti autosta ni karu totuus paljastui johdoissa kasvaa vissiin sammalta ja ovat ihan kovettuneet ja murtuvat helposti koitin vaihtaa kaikki rikkinäiset johdot mutta varmaan jäi jotain piilovikoja mm. laturilta startille menevä kaapeli oli oikosissa moottoriin ja sulatti koko nipun johtoja
tänään käyn vissiin hakemassa 244 näppisilmän joka on leimassa vm. -74 b21a moottorilla

nappisimmu noudettu

on vähän huonohkossa maalissa mutta toimii suht ok ei ole edes pahasti ruosteessa

hieman ulkopuolelta löytyy ja pohjaan en ensi yrittämällä reikää saanut.. sytkä on pielessä samoin kaasarin säädöt autolla on ajettu 250000km jona aikana kerran vaihdettu moottori uuteen joskus seiskytluvun lopulla, sisusta on suht original vähän kulumaa.. se on racing oranssi koko muu auto on musta / viininpunainen / ruoste
tästä hyvä käyttöauto.. vaihdoin tämän siihen 300 "volvoon"