ei ole välttämättä menny kansipahvi, ite olen vinokoneita joskus ajanu nesteittäki ja ei ole pahvi menny
kyllä se vika löytyy, muuta ku uudella tarmolla ehtimään.
en ole kyllä luovuttamassa ollut missään vaiheessa, sen verran rahaa uponnut tähän

eihän näistä kovin helpolla pahvi mene mutta kun tämä pahvi on vuotanut jo puoli vuotta öljyä ja jäähdytysnestettä ulospäin

ei ole kyllä menoa haitannut..
noh, maanantaina takuuseen uusi bensapumppu ja pitää varmaan tilata yläp. tiivistesarja sekä uusi syttypuola. sit kattoo pahvin tilanteen.. käy ainakin nyt tosi huonosti tyhjää kun meni vähä kuumaks.. johtuu kyllä varmaan vuotavasta imusatsin tiivisteestä.. alko iha yht äkkiä vuotaa kaasareiden putsauksen jälkeen.. johtunee varmaan siitä että tein sen 1mm tiivistepaprusta kun en muuta saanut siihen hätään..
myös jakajan vois purkaa osiin ja kattoo onko siellä kaikki ok.. kun sitäkin on hitsattu ja roplattu että on saatu sopivaksi tarpeisiin..
jännä tuo vika kun rupee röpöttää alipainealueella jo eikä muutu vaikka saa ahtojakin.. ja tulee aina eri tilanteissa esiin.. mm. tasakaasu alle 3000rpm tai sit urku auki 4trpm
sen oon huomannut että mitä kylmempi kone sitä paremmin toimii

kuumana rövellys vaan pahenee.. ja tänään kun koitin korkeemmilla bensapaineillakin ni rupes vaa putkessa räjäyttelee..
lisää tutkimista taas joku päivä..

noista suuttimista sen verran et onneks niitä löytyy kotonta säkillinen kaikkia monta eri kokoa jos tämä siihen menee et joutuu niitä muuttelee.. myös seosputkia on pari eri vaihtoehtoo ja tyhjäkäyntejä jne.. sit on myös extra larget pää suuttimet oisko ollu yli 200 set ja pienet lisäilmat jos soosia haluaa
täytyy vaan seuraavaks käydä se sytkä kauttaaltaan läpi vielä kun kuulostaa enemmän että antas väärään aikaan kipinää taikka puuttuis kipinä 2 sylinteristä.. voiphan kansipahvikin tehdä noin lämmetessään nytkö sylkäs vielä vedetkin ulos.. samperin romut sanon minä

silti näitä jaksaa ropata

on se sit mukavaa kun kesällä tulee kylki edellä