HAHAA!! jumaliste elin kokoaika siinä uskossa et auto käy laihalla kun oireili aivan siihen tapaan mutta eipä ollutkaan niin!

tyhjäkäyntipiiri vielä hitusen liian rikkaalla, ei vastaa kaasuun aivan heti tyhjäkäynniltä jos runttaa pohjaan.
-säädin bensapinnat takaisin ohjearvoon 15mm
-säädin tyhjäkäyntiseokset parhaiten käyväksi tuli n.4 kierrosta auki.. (ohjearvo 1 1/2- 4 1/2)
-tarkastin ja tasasin bensapaineen 0,3bar
-säädin sytkää aikasemmalle ( veti ahdoilla vielä liian myöhäselle ja paukutti putkessa ) paukutus loppui!! nyt antaa vetää rajoittimeen tasaisesti 7000rpm

- Ahtopaine tällä hetkellä 0,6bar ja vetää tosi kivasti aina tuonne rajoittimeen saakka hyvin veti kahdella 195 leveellä kumilla mustaa kuivaan asfalttii kiihdytyksessä ilman kytkinpommia

3 vaihteella kytkin luistaa

jes tää on hieno tunne!! pitkään tätä on ropellettukkin..
vielä pitäs tyhjäkäyntisuuttimet vaihtaa 55:siin ni sais alhaalta vähän herkemmäksi
E: eli painekotelo ja imusarja ja sen alipainevuodot + seokset oli syy toimimattomuuteen
-painekotelo päästi kohokammiosta painetta pois vain toisesta kaasarista ni tuli vähän epämääräinen paineistus ( nyt ne on molemmat uudet ja hyvät
-seos liian rikkaalla
-sytkä liian myöhäsellä
-bensapumppu oli väsynyt ( nyt on kaksi uutta )
-sisäkurkut oli löysällä
-kaasareissa sontaa
- bensapaineensäätimen jousi oli pois paikaltaan
-jarrutehostimen letkuun oli hiertynyt reikä
-synkat oli pielessä
-kaasuvivusto oli huono
-tulpanjohdot ja tulpat oli rikki
-jne..
