Niin etkö sä vaihtanut tähän uuden kannentiivisteen? oo ny varovainen ettei tuu kardaani perseeseen 
en vaihtanut pahvia.. säilyi sittenkin ehjänä vaikka keitti pahasti.. meni melkein puoli tuntia että loppu sen ilmantulo paisariin ja sen jälkeen ei oo enää ollu ongelmia, pahvi odottaa hyllyssä hetkeänsä

ei enää vuoda edes ulos muuta kuin öljyä ja vuotaa niin vähän että ei oo innostusta purkaa vielä yläkertaa. meinasin et jos vaihtais samalla sit kannen tuosta -160 loppuisesta -530 ja jos sitä vähän avartas tai ainakin kiillottas kanavat

ni sit vois sen pahvinkin vaihtaa

pitää varoo sitä kartaania.. miks ihmeessä ne on volvolla tehneet tuollasia hammastikku kardaaneja?

lisäksi kiihdytyssuppiloiden ansiosta kulutus on tippunut n. 13 l / 100km

vaikka kenkii..
tänään harrastettu suutinjumppaa sekä poistettu kuristus paluulinjasta ja hoonattu dumppi.
ainoastaan tyhjäkäyntisuuttimet vaihdoin pienempiin 65-->58 ei huomattavaa vaikutusta seuraavaksi 55
jaahas volvo päätti sit liikennevaloissa kesken täyvedon ampua hukkaportin irti.. repes kokonaan hitsisauman vierestä

köh,köh nilkutin auton kotiin hirveellä rulpatuksella, joten huomenna sarja irti ja hitsihommia, sit sen jälkeen pitää oikasta 244 se on seisonu rytyssä hallin pihalla jo yli viikon
