kansi purettu aamulla pois.. vettä oli koko pakosarja täynnä.. samoin pakoputki siksi hiljaiset äänet

koko matkalta pakosarjan puolelta tuli paffin välistä vettä ulos..
pahvi 2 sylinterin kohdalta. liekkirengas katki vesitilaan ja pieni siirtymä.. 1,2 sylintereissä on jossain välissä käynyt mäntäpistiäinen n. 5 pikkuriikkistä nakutusjälkeä kannessa.. männissä ei ole.
sylintereissä ei missään pykälää edes ja hoonijäljet näkyy

turbo ja kaikki muut roippeet ehjiä..
mäntä liikkuu hieman silti sivuttain sylinterissä kun nappaa kunnolla kiinni ja heiluttaa mitäpä väliä..
sit putsasin kannen ja lohkon tiivistepinnat laitoin uuden victor reinzin väliin ja takas nippuun..
en vielä käynnistänyt jäi turbo ja kaasarit vielä irti





E: nuo kakkossylinterissä näkyvät eivät ole nakutusjälkiä vaan sontaa jota irtoili pahvista.. jälkiä ei meinannut edes erottaa kun puhdisti männät
muu kone ei kärsinyt vaurioita, kolina tuli ilmeisesti siintä kun 2 syl puristi vettä