Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

oliko 740:ssä lukkoperää?

  • 7 Vastauksia
  • 2328 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ikuisuus projekti

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 17
  • www.vrcf.fi
oliko 740:ssä lukkoperää?
« : 17.05.2011, 22:16:05 »
niin kaverilla on volvon romu pihassa ja väittää että siinä on lukkoperä niin mikä on paras tapa testata puhuuko hän totta(auto ei ole ajokuntoinen) ja oliko volvoissa tuohon aikaan saatavana lukkoa

auto on ensimmäisiä ruisku malleja ja kone on b200? vm ?

auton hinta on 150e onko liikaa moisesta romusta( antureita ja joitain johtoja puuttuu)
« Viimeksi muokattu: 17.05.2011, 22:25:54 kirjoittanut ikuisuus projekti »

Poissa Huikkoster

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5845
  • www.vrcf.fi
Vs: oliko 740s:sä lukkoperää?
« Vastaus #1 : 17.05.2011, 22:23:10 »
Aivan mahdollista. Kaverilla on 85-86 740GLE k-jet ruiskulla ja siinä on lukko.
 Rengas ylös, vaihde vapaalle ja pyöräyttää vauhdilla. Jos on palalukko niin pitäis napata kiinni.
Jos näet siinä olevan sinulle 150€ edestä osia niin hinta on hyvä.

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3344
  • Boxy, but good
Vs: oliko 740:ssä lukkoperää?
« Vastaus #2 : 17.05.2011, 22:26:52 »
Peräkoppa irti ja katsot niin saat 100% varmuuden
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 9571
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: oliko 740s:sä lukkoperää?
« Vastaus #3 : 17.05.2011, 22:32:09 »
Joissakin 740:eissä on ollut lukkoa, mutta ei kovin monessa mitä Suomessa vastaan tulee.

Käsijarru pois, vaihde vapaalle, takarengas ilmaan, koeta pyöräyttää sitä. Jos vastustaa niin siellä on lukko. Peräkopan aukaseminen on sikäli kallis tapa että peräöljyt tulee ulos, jos haluaa koota takaisin niin pitää investoida se reilu litra uutta peräöljyä tilalle. Ja vanhan ruosteisen peltikannen aukaisussa on se riski että siitä ei tule tiivistä enää ilman korjaustöitä...

150 euroa seitenkantista saa pois ainakin osiksi myymällä jos vehkeessä on mitään myyntikelpoista osaa. Jos antureita ja johtoja lisäämällä saa ajokuntoiseksi niin halpa sijoitus.
765 B280 -85,  MB EQC -22

Poissa Huikkoster

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5845
  • www.vrcf.fi
Vs: oliko 740:ssä lukkoperää?
« Vastaus #4 : 17.05.2011, 22:40:29 »
Jos kuskinpenkki tai ovipahvit on ehjät niin niille löytyisi varmasti ostajia ;)

Poissa ikuisuus projekti

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 17
  • www.vrcf.fi
Vs: oliko 740:ssä lukkoperää?
« Vastaus #5 : 17.05.2011, 23:02:44 »
toinen kaveri väitti että volvoissa on liikkeelle lähtö lukko ja se pitäisi 60 km/h asti. pitääkö paikkansa?

voiko tossa volvossa olla 100% lukko?

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4886
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: oliko 740:ssä lukkoperää?
« Vastaus #6 : 17.05.2011, 23:15:56 »
-86 on kitkalukko jos on.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 9571
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: oliko 740:ssä lukkoperää?
« Vastaus #7 : 18.05.2011, 00:04:24 »
toinen kaveri väitti että volvoissa on liikkeelle lähtö lukko ja se pitäisi 60 km/h asti. pitääkö paikkansa?

Tuo koskee mun mielestä enemmän 940-sarjalaisia joissa on käytetty palalukkoa.

voiko tossa volvossa olla 100% lukko?

Jos sen on joku hitsannut ikilukkoon niin sitten... Tai voi kai siinä olla mikä tahansa itseasenteinen lukko mutta tuskin olis silloin 150 eurolla kaupan.
765 B280 -85,  MB EQC -22

 

Futurez  Kulkukoira