Tuuria on monenlaista, ja nyt iski se huonompi
EGTC anturi haistatti pitkät ja oli päättäny puorähtää boksin sisällä katkasten johot itse anturin ja boksin väliltä. Naku rikastus vissiinkin kulkee tuon anturin kautta ja vetää limp home:n päälle jos anturi puuttuu. Tässä nyt oman aikani tuumaillut saisko toimimaan 8-tappi turbon boksilla ja tuolla chipillä jollon nakurikastuski tapahtus pelkän naku anturin kautta
Enemmän vielä hämmentää kun pitäisi sähkökaavioiden mukaan kulkea tuo EGTC:ltä nakurikastukselle menevä johto myös TCU yksikköön jota tässä ei ole
Sen verran tarkistin että ECU on vielä oma alkuperäsensä, ja EZK vaihdettu chipattavaan. Alkaa toivo loppumaan, konettakaan uskaltanut nostaa vielä keulille kun tuo ohjaus epäilyttänyt...
Niitä näitä paikkojaki tullu niputeltuu sitte viime postauksen.
Uudet rimssit löyti ittensä alle
Muut kun iskee välijäähyn ritilikön taakse näkyviin, niin tähän tuli nyt sitten öljyjäähy
Taidan vielä näyttää mustaa kilikolia tuolle kun tallissa autot vaihto paikkoja ja volvo napotti ulkona niin paistoi ehkä liikaaki näkyvillä..
ölpän suodatin läyti paikkansa tuosta. Jos ei muuta niin ompahan huoltoystävällisempi ja aiheuttamassa enemmän mitä v-tua katseita
Koneen kannaketta piti vähän terrorisoida, että suostu paikalleen. Vaan nyt istuu just! ykkös sylkän mutkaan pistin vielä lämpökäärettä, ettei ota vedenkierrot sun muut niin lämpöjä kun nekin tykkäs tulla turhan lähelle.
Lyhkäsemmät suuttimetkin löyti paikkansa kun pistin suutintukin väärinpäin ja turas sille elämääki isomman adapterin
Ei ainakaan pelkoo että tukki karkais...
Kuvat taas napsittu peirntökalleus "melkein toimin" luurilla, kun suomen nopein elektroniikka huolto päätti ruveta hitaimmaksi tuon meikäläisen luurin kanssa