Onko kellään voimakasta kokemusta subbarikotelon rakentamisesta sedaniseiskaan? Haku ei tuottanut tuloksia, syy on todennäköisesti se että en osaa hakea.
Alkoi pelkät keskiäänet kyllästyttämään ja kun kerran ylimääräsenä lojuu 2kpl 12" pikku-Hertzejä (ES300), voisin niille pykätä lootan.
Meneekö ihan metsään, jos alkaisi siitä pohja-ajatuksesta, että refleksikotelo pitäisi olla? Voisi uskoa tuon kontin olevan sen verran hyvin tiivis myös matkustamon suuntaan, että painetta ei taida muuten tulla riittävästi. Osaan kyllä laskea WinISD:llä optimaalisen koon kotelolle, mutta siitä meinaa tulla niin iso ettei Volvon konttiin mahdu.
Jos jollain olisi omakohtaista kokemusta tuollaisen tupla-12" kotelon tekemisestä sedaniin ja jopa mahdollisesti jotain mittoja, olisin erittäin kiitollinen.