Tästähän pidin topiccia jo vanhalla foorumilla mut lisätään nyt tännekkin kun kerran on aiheellista.
Vähän tietoja autosta :
Tekniikalle tehtyä :
B200 ET
Superchip- lastu
T03/04 ahdin (Finnturbon muokkaama)
3" putkisto yhdellä läpivirtaavalla vaimentimella
A-nokka johon koneistettiin jakajan ura
530-kansi josta kanavat siloteltu ja r-seetit
B230ET suuttimet ja bensanpaine mollukka
Kevennetty pottapyörä
Iso kiina cuuleri
ahdot 0,9
Ja motronic tottakai

Penkitetty Tampereella Tatech:illa : 202hp/310nm 0,65bar ahtoja
http://s710.photobucket.com/albums/ww107/Rakanokka/?action=view¤t=HSF-789Penkityslappu.jpgMuuten itse autosta löytyy sähköpeilit, sähkö ikkunat x4, kattoluukku (sähköinen), puoli nahka sisusta. M46 laatikko. Luistava kytkin

Hyviä puolia vielä lisää : Ei ahtimen malli merkintää papereissa eikä tehoista sanaakaan.
Ei vähäpäästöinen

Ja sitte niitä ongelmia koska jokaisessa autossahan niitä löytyy enemmän tai vähemmän..
Leima umpeutunut
Pari pientä ruoste reikää
Taka iskarit ja jouset menee vaihtoon
Ex eukko potkas takavalosta pakki lasin sisää
Etu parkeissa on jonku sortin maadotus häikkä
Töötti ei toimi
Ja tuo kytkin menee vaihtoon
Ja motronicissa on jotain häikkää. Syöttää soppaa nii kerpeleesti. Ei lähde ees käyntii jos on startti sumutteen piuha kiinni eli suuttimet on kaikki koko ajan auki.
Tästäkin oli juttua edellisellä foorumilla. Mutta mikään ei auttanut mitä siellä tarjottiin vaihtoehdoksi.
vaihdettua : Moottorin lämpötila anturi, suuttimet, startti sumutin,tulpat, tulpanjohdot, virranjakajan pohja, jakajan kansi, pyörijä, moottorin käynti nopeuden ja sytytyksen anturit. Kokeiltu kolmella eri aivolaatikolla, Johtosarjakin on ehjä. Tähän kaivattaisiin ihan ensimmäisenä apuja. Mistäköhän mahtaa tuolta löytyä suutinten etuvastus ?
Kun ei mennyt kaupaksi kun koitettiin myydä ni otetaan taas rojektiksi sitä mukaa mitä instistä kerkiää.. kuvia -->
http://s710.photobucket.com/albums/ww107/Rakanokka/ Autoa siis vastaavat ne kuvat missä se on musta.