Carcom Oy  Elekma

740 B200ET Motronic

  • 22 Vastauksia
  • 6900 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa sekokupu

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1788
  • Volvo Rapist Club Finland
Vs: 740 B200ET Motronic
« Vastaus #15 : 23.05.2011, 10:35:50 »
No se etuvastus on kuskinpuolen lokarissa konehuoneessa, lähellä akkua.
Ei tuo kyllä tuommoista vikaa ihan helpolla tee mutta mittaa nyt ne vastukset. Pitäis olla apaut 6-6.5 kOhm.
Voi ne kyllä ohittaakin, pelaavat matalaohmiset suuttimet vaan nopsemmin. Ihan hyvin toimii, kokemusta on.
Ohitushan pelaa siten että laittaa periaatteessa ne kaikki johdot nippuun ennen vastuksia.= Poikki ja samaan kasaan.

Sinuna mittailisin immun lukemat, voihan olla vaikka imuilman lämpöanturi pielessä(imm sisällä).
Faq puolella jotain lukemia.

Eikait motronicissa ole toista lämpöanturia ilmalle, kun yksi jo on ahtoputkessa kiinni?

Ja motikassahan ei taida olla tuommoisia etuvastuksia suuttimille? Vaan on se iso mötikkä vaan.

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4886
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: 740 B200ET Motronic
« Vastaus #16 : 23.05.2011, 11:57:15 »
Eikait motronicissa ole toista lämpöanturia ilmalle, kun yksi jo on ahtoputkessa kiinni?

Ja motikassahan ei taida olla tuommoisia etuvastuksia suuttimille? Vaan on se iso mötikkä vaan.
IMMussa on myös lämpöanturi, ja kyllä siinä on etuvastuksetkin, ne mulla kertaalleen pelasti sen mötikän kun sattu johtosarjassa suuttimienjohdoissa kevyt oikkari...
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

hevonen

  • Vieras
Vs: 740 B200ET Motronic
« Vastaus #17 : 23.05.2011, 21:30:56 »
Jep, nimim. muutaman läppämallin immun purkanut...
Se läppähän mittaa vain virtausta, on sitten hyvä saada imuilman lämpötieto ja ahtoilman lämpötieto niin voi yrittää vähän niiden tietojen avulla säätää sitä ruiskutusta, kun ei sitä lambdaa ole.
Tuohon kun lyö kiinarin väliin niin kyllä se meno motikallakin paranee...  ;)

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 740 B200ET Motronic
« Vastaus #18 : 23.05.2011, 21:54:39 »
Näillä näkymin pääsee mittailemaan arvot vasta parin viikon päästä... Valtionpalvelus vähän rajaa näitä harrastamisia :/
Ja jos hevonen kiinarilla meinaat Cuuleria ni löytyy :P Tästähän siis on penkitetty 202hp / 310 nm 0,65 ahdoilla  ;)
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

_vatzku_

  • Vieras
Vs: 740 B200ET Motronic
« Vastaus #19 : 14.02.2013, 16:44:48 »
ei kukaan sattuis tietämään b200et motronic suuttimille menevien johtojen/liittimien järjestystä kaikki suuttimien johdot ollu irti eikä jaksa muistaa miten olivat

hevonen

  • Vieras
Vs: 740 B200ET Motronic
« Vastaus #20 : 14.02.2013, 18:30:44 »
ei kukaan sattuis tietämään b200et motronic suuttimille menevien johtojen/liittimien järjestystä kaikki suuttimien johdot ollu irti eikä jaksa muistaa miten olivat
Ihan sama miten ne sinne tökit kiinni, mihin vaan parhaiten ylettyy. Ei siinä ruiskussa mitään järjestystä ole että mihin milloinkin sumuttaa...

Paikalla 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2372
Vs: 740 B200ET Motronic
« Vastaus #21 : 17.02.2013, 20:19:15 »
Vahva veikkaus moottorin lämpöanturin suuntaan. Itsellä oli motronicissa vastaava vika ja sai lämpimänä hangata tosi kauan käyntiin ja tuntui selvästi käyvän liian paksulla. Anturin vaihtohan on sinänsä ihan läpihuutojuttu, 19mm räikkälenkki taittuvalla päällä on ehdoton! ;)
V60 D3 Inscription -20
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa Jerpetso

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 4
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 B200ET Motronic
« Vastaus #22 : 21.03.2016, 17:39:03 »
Selvisikö vika ikinä? Itsellä on samanlaista oireilua

 

Carcom Oy  Elekma